منطقه کاشان از نظر کنترل کرونا وضعیت مناسبی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در مجموع با همکاری و همدلی همه افراد، مدیران، گروه‌ها و تشکل‌ها به ویژه ایثارگری کادر پزشکی در کاشان و آران‌وبیدگل، کرونا به خوبی کنترل شده‌است.

 

حیدر قاسمی چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا شهرستان کاشان به ایرنا تصریح کرد: مردم شریف ما باید عنایت داشته باشند این وضعیت که با تلاش و همکاری شبانه‌روزی به وجود آمده است، به هیچ وجه شرایط عادی نیست و ممکن است دوباره بیماری تشدید شود.

 

قاسمی اضافه کرد: در حاشیه نشست امروز، هم وضعیت کنونی بررسی و مذاکره شد و هم مباحث و پیامدهایی که پس از این وضعیت ممکن است ایجاد شود و بیشتر مباحث اجتماعی و اقتصادی خواهد بود.

 

وی خاطرنشان ساخت: قرار بر این شد مباحث اصلی که در این منطقه وجود دارد، به ویژه شهرستان کاشان که حوزه کارگری هست و صنایع خاصی از جمله صنعت فرش ممکن است دچار مشکلاتی باشند که در آینده خود را بیشتر نشان دهد، منتقل کنیم.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اصفهان قول داد با توجه به محدودیت‌های ایجادشده برای وضعیت حوزه گلابگیری و گردشگری مربوط به آن موضوع را در استانداری دنبال کند تا حمایت‌ها و کمک‌های لازم انجام شود.

 

قاسمی بیان کرد: قسمت سوم صنوف خرد هستند که در نوروز آسیب دیدند و اکنون هم آسیب‌پذیر هستند و همچنین اقشار آسیب‌پذیر که از عزیزان حوزه‌های مردمی، تشکل‌ها و خیران درخواست داریم ورود جدی و مومنانه‌ای داشته باشند تا با کمک دولت بتوانیم از این شرایط گذر کنیم و اقشار آسیب‌ آسیب کمتری را در این دوره گذار ببینند و ان‌شا‌الله مشاغل و صنوف آسیب‌پذیر یا آسیب‌دیده هم کمک بشود و عنایت لازم صورت بگیرد.

 

صدواسیما هم امروز اعلام کرد منطقه کاشان یک شبانه‌روز را بدون فوتی کرونایی سپری کرد.

 

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.