مهروموم ۲ واحد صنعتی تولید فرش در کاشان

در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کاشان یک شنبه ۱۰ فروردین‌ماه ۹۸ دو واحد صنعتی تولید فرش در کاشان به دلیل فعالیت بر خلاف ضوابط مهروموم شدند.

 

رئیس کمیته بازرسی و نظارت و تنظیم بازار ستاد مقابله با بیماری کرونا در کاشان با بیان این مطلب گفت: تیم‌ بازرسی متشکل از نماینده دادستان، بازرس اصناف و‌ صنایع و‌ اداره نظارت بر اماکن عمومی از دوم‌ فرودین بازرسی‌های خود را بصورت مستمر از واحدهای صنفی و صنعتی در سطح شهرستان آغاز کرد.

 

حسین عابدی تصریح کرد: در این میان هرچند با همراهی اکثر صاحبان صنایع، بسیاری از شرکت‌ها نسبت به تعطیلی واحد خود اقدام نموده‌اند، ولی همچنان برخی از شرکت‌ها علیرغم اطلاع‌رسانی‌ و اخطارهای مکرر، به فعالیت خود ادامه داده‌اند.

 

وی تاکید کرد: صنوف و صنایع متخلف که ‌تا ۱۵فروردین‌ماه به فعالیت خود حتی به صورت مخفیانه ادامه داده و به اخطارها و مصوبات توجهی نکنند نسبت به پلمب محل فعالیت آن‌ها اقدام می‌شود.

 

فعالیت کلیه صنوف شهرستان کاشان به جز فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ و واحدهای عرضه میوه و تره‌بار، لبنیات، قصابی‌ و نانوایی، خوارو‌بارفروشی و مرغ‌فروشان و داروخانه‌ها و‌ مراکز ارائه خدمات پزشکی و پرستاری تا ۱۵ فروردین بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری کرونا کاشان ممنوع است و‌ صرفا فعالیت آشپزخانه‌ها، رستوران‌ها و فست‌فودها به صورت اینترنتی و تلفنی و ارسال با پیک به صورت بیرون‌بر‌ مجاز است.

 

شهروندان هرگونه تخلف صنوف را از طریق ثبت شکایت در سامانه تلفنی ۱۳۷ پیگیری نمایند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.