نشست مشترک منتخبان ائتلاف «شهر همدلی» با استادان دانش‌گاه کاشان/ وکیل: زمان اجرای پروژه‌های بدون اولویت به پایان رسیده است

منتخبان ائتلاف «شهر همدلی» روز گذشته در نشست مشترک با رئیس و جمعی از استادان دانشگاه کاشان، به بررسی راه‌کارهای حضور بیشتر دانشگاه در تصمیم‌گیری‌های شهری پرداختند.

 

«عباس زراعت» رئیس دانش‌گاه کاشان با قدردانی از نگاه اعضای لیست شهر همدلی به دانشگاه حضور منتخبان این ائتلاف را در دانشگاه «اتفاق مهم» توصیف کرد و گفت دانش‌گاه می‌تواند پشتوانه‌ی توانمند فکری، برای بخش‌های اجرایی شهر باشد.

او گفت دانش‌گاه توانمندی‌های زیادی برای حل مشکلات شهری دارد و از هیچ کمکی به شورای شهر برای حل مشکلات مردم کوتاهی نمی‌کند.

 

منتخبان ائتلاف شهر همدلی، از استادان دانش‌گاه خواستند شرایط ویژه شهر را با نگاه علمی برای مردم تشریح کنند. آنان بر حضور دانش‌گاه در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و عمرانی تاکید کردند و خواستار برگزاری نشست‌های مرتب بین اعضای شوا و استادان دانش‌گاه شدند.

 

«حسین‌علی وکیل» در پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات‌آنلاین گفت اعضای این ائتلاف تاکنون با تعدادی از صاحب‌نظران و فرهیختگان کاشانی دیدارهای جداگانه‌یی را برگزار کرده‌اند و این نشست‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

 

او تاکید کرد که زمان اجرای پروژه‌های غیرکارشناسی و بدون اولویت به پایان رسیده و مردم انتظار دارند شورا با کمک گرفتند از متخصصان منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی بر اساس اولویت‌های اساسیِ مردم، اقدام کند.

 

در تبلیغات انتخابات شوراهای شهر، اعضای لیست شهر همدلی بارها از شهردار کاشان به دلیل اجرای پروژه‌های بدون اولویت و استفاده نکردن از ظرفیت متخصصان و صاحب‌نظران کاشانی انتقاد کرده بودند.

«بی توجهی به وضعیت ترافیک شهری»، عدم شفافیت در قراردادها و امور مالی و بدهی چند صد میلیاردی و توجه ویژه به بحث مصلی و فرودگاه کاشان از جمله نمونه‌هایی بود که اعضای این ائتلاف در انتقادهای خود به آن اشاره می‌کردند.

 

3 نظرات
  1. سهیل می گوید

    سلام.این آقایان خودشون هم باهمدیگه مشکل دارن.همدلی شون باقیه!!

    1. ناشناس می گوید

      دوست عزیز شما از کجا میدونی که آقایان با هم مشکل دارن؟

  2. عبدالله خاکی می گوید

    سلام آقای خرمی.
    تشکر ،بزرگوار این مصلی که میگی مصلی مومنینه یا …!چراحاشیه میرویدآخه برادر من این چه عبارت اشتباهیه(توجه ویژه به بحث مصلی)!!موفق باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.