نهاد صادرکننده این بیانیه کیست؟

کانال کیوسک کاشان که توسط «مهدی عرشی» خبرنگار باسابقه و کارشناس مسائل خبری به‌روز می‌شود، نسبت به انتشار بیانیه‌ای بدون منبع و فاکتورهای ابتدایی خبر، در کانال کاشانی‌ها واکنش نشان داد و پرسید: «نهاد صادرکننده این بیانیه کیست؟»

کیوسک کاشان نوشت:
به دنبال انتشار خبر تجمع کامیون داران کاشان در فضای مجازی همانند سایر شهرهای ایران، صبح امروز اطلاعیه‌ای قابل تامل در واکنش به این اتفاقات در کانال تلگرامی کاشانیها منتشر شد.

این کانال تلگرامی که تاکنون در دوران فعالیتش سابقه انتشار پست های کذب و توهین آمیز دیده می شود #مدعی شده که با پیگیری های این کانال! به حقوق کامیون داران رسیدگی شده و در انتها هم اعلام می دارد ادامه تجمع غیرقانونی است!

بر این‌اساس سوالاتی پیش می‌آید که آیا این شهر هیچ مسئولی ندارد که پیگیر مطالبات کامیون‌داران باشد و یک کانال تلگرامی باید اعتراضات صنفی را پیگیری کند؟

کدام بند از قوانین مطبوعات و جرایم رایانه‌ای به یک کانال تلگرامی اجازه می‌دهد که در جایگاه شورای تامین شهرستان خود را قانون‌گذار بداند و اعلام کند که تجمعات صنفی غیرقانونی است؟

در ادامه این سوال مطرح می‌شود پشتیبان این کانال تلگرامی چه نهادی است و چرا با وجود رسانه‌های متعدد مجوزدار چرا همیشه این کانال باید در زمینه انتشار اخبار امنیتی پیشتاز باشد در حالی که از هویت و سابقه فعالیت مجاز رسانه‌ای گردانندگان آن کسی آشنا نیست؟!

شایان ذکر است است این کانال خود را رسانه مردم کاشان معرفی می‌کند در حالی که نامی از آن‌ها در بین رسانه‌های مجوزدار اداره فرهنگ و ارشاد کاشان نیست بنابراین انتظار می‌رود مسئولین در این زمینه شفاف‌سازی کرده و پاسخ‌گوی شبهات مطرح‌شده در اذهان عمومی و فعالان رسانه‌ای کاشان باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.