هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان تشکیل شد

رئیس هیات بازرسی انتخابات کاشان از تشکیل هیات بازرسی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان کاشان خبر داد.
«علی رضا چله دوان» گفت: هیات بازرسی در راستای حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و قانونی جریان انتخابات تشکیل شده و آماده دریافت گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادهای مردم است.
وی افزود: اعضای هیات بازرسی شهرستان کاشان سه نفر مشخص گردیده که احکام آنان از طریق رئیس هیات بازرسی استان ابلاغ و فعالیت خود را در فرمانداری ویژه کاشان آغاز کردهاند.
به گفته چله دوان، هیات های بازرسی انتخابات، وظیفه نظارت و کنترل جریان انتخابات را برعهده دارند و حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع توسط عوامل اجرایی از جمله وظایف این هیات است.

 

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان تصریح کرد: در تمامی صندوق های انتخابات، نمایندگان هیات های بازرسی حضوری فعال خواهند داشت و روند انتخابات را بررسی می کنند.
چله دوان ادامه داد: کسب اخبار و اطلاعات مربوط به روند برگزاری صحیح انتخابات، جمع بندی و انعکاس آن به مراجع ذیصلاح نیز از دیگر وظایف مهم هیات های بازرسی استان محسوب می شود.
لازم به ذکر است دبیرخانه هیات بازرسی انتخابات شهرستان کاشان در فرمانداری مستقر گردیده و آماده دریافت گزارش ها ، انتقادات و پیشنهادات مردمی می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.