آغاز اولین لیگ فوتسال مشکات با شعار همدلی و هم‌زبانی

مراسم افتتاحیه لیگ فوتسال شهدای شهر مشکات ساعت 18 امروز ( 95/9/4) با شعار «ورزش؛ عامل همدلی و هم‌زبانی» در سالن ورزشی این شهر برگزار می‌شود.

 

این لیگ، اولین لیگ فوتسال مشکات است. بسیاری از ورزش کاران مشکات معتقدند، برگزاری این مسابقات می تواند نشاط را به ورزش این شهر برگرداند.

 

«علی شکری» مسئول برگزاری این مسابقات، یکی از این ورزشکاران است. او که سابقه حضور در تیم‌های «منتخب 78»، «شهید رضایی سفیدشهر»، «فرش محتشم»، «پارس کیان» و سابقه مربی گری برای چند تیم مشکاتی را در کارنامه ورزشی خود دارد، معتقد است  «نبودن روحیه کار تیمی» در بین بازیکنان مشکاتی، ورزش این شهر را با مشکل روبرو کرده است.

 

شکری در گفتگو با «مشکات آنلاین» گفت در این جام بیش از همه به دنبال اجرای راهکارهایی برای ترمیم این نقص‌ هستند. مسئول برگزاری مسابقات از جلسات مشترک با سرپرستان و اعضای هیئت فوتبال پایگاه بسیج و شورای ورزشی خبر داد و گفت: قرار شده است تیم‌ها این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

 

10 تیم در اولین لیگ فوتسال مشکات، شرکت کرده‌اند. تمام تیم‌ها از مشکات اند؛ اما بازیکنانی از شهرهای قم، کاشان، سفیدشهر و یزدل در این لیگ بازی می‌کنند.

 

بر اساس مقررات اعلام شده هر تیم می‌تواند 15 بازیکن  و یک سرپرست و یک مربی داشته باشد. شکری گفت تیمها از بازی اول به بعد حق خرید و یا جابه‌جایی بازیکن را ندارند. در هفته پنجم لیگ موقتا به مدت یک یا دو هفته تعطیل می‌شود و تیم‌ها در این فرصت می‌توانند نسبت به جابه‌جایی بازیکن و یا خرید بازیکن جدید اقدام کنند.

 

مسئول برگزاری لیگ فوتسال شهدای مشکات گفت برای برگزاری این مسابقات پنج کمیته اجرایی، داوران، انضباطی، مالی و نظارت بر بازی‌ها تشکیل شده است.

 

لیگ فوتسال مشکات در 9 هفته و به صورت دوره‌ای در روزهای پنج شنبه و جمعه  برگزار می‌شود. این لیگ توسط پایگاه بسیج محمد رسول الله و با همکاری شورای ورزشی شهر برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.