وزیر ورزش به کاشان می‌آید

دکتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، برای حضور در مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش شهرستان کاشان، میهمان جامعه ورزش کاشان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان کاشان با توجه به برگزاری دومین همایش تجلیل از قهرمانان و حامیان ورزش شهرستان کاشان، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای حضور در این همایش که پنج شنبه ۲۰ دی‌ماه ۹۷ در کاشان برگزار می‌شود به کاشان سفرخواهد کرد.

به نوشته روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان،  با توجه به معرفی بیش از 200 ورزش‌کارملی و فراملی در سال گذشته، بدون توجه به نوع و رنگ مدال در سال گذشته، درخواستی از طرف موسسه حامیان ورزش کاشان به وزرات ورزش ارسال و درخواست شد که مدال‌های تجلیل از این ورزشکاران به دست وزیر ورزش اهدا شود که با موافقت وزیر وی پنج‌شنبه  ۲۰ دی‌ماه به کاشان سفر خواهد کرد.

دکتر سلطان‌حسینی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان به همراه معاونین آن اداره کل وزیر ورزش را در این سفر همراهی می‌کنند.

آیین تجلیلی از بیش از ۲۰۰ مدال‌آور ملی و فراملی ورزشی شهرستان کاشان،  در تالار علامه فیض کاشانی دانشگاه کاشان بعد از ظهر پنج‌ شنبه ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود.

شهرستان کاشان با وجود داشتن پتانسیل‌های خوب در رشته‌های مختلف ورزشی و تعداد قابل‌توجه قهرمانان ملی و معرفی‌شده به تیم‌های ملی در سال‌های گذشته، از فقدان حمایت‌ از طرف منابع بالادستی رنج می‌برد و متاسفانه ورزش‌کاران کاشان برای جبران کمبود‌های زیرساختی در شهرستان مجبورند به مرکز کشور یا مرکز استان مهاجرت کنند.

بهرام کاظمی، جواد مقامی، جواد کاظمیان، سید مصطفی شجاعی، امیر غفور، احسان حاج‌صفی، و محمد سرنجی استرکی تعدادی از قهرمانان ملی  و فراملی کاشان هستند که در سال‌های گذشته قهرمانی آفریده و به تیم‌های ملی ایران دعوت شده‌اند.

دکتر مسعود سلطانی‌فر، بعد از نصرالله سجادی و از ۱۱ آبان‌ماه ۹۵ وزیر ورزش ایران و عالی‌ترین مقام در جایگاه وزرات ورزش است که برای نخستین‌بار به کاشان سفر می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.