پروژه زیرگذر مدخل، پشتوانه قانونی دارد

حوریه شیوا : سعید ابریشمی راد در جلسه امروز شورای ترافیک استان اصفهان که با موضوع احداث زیرگذر مدخل شهر کاشان در فرمانداری کاشان برگزار شد، به خبرنگار مشکات آنلاین گفت: جلسه فوق‌العاده خوب و کارشناسی بود و کارشناسان و مشاوران استان و شهرستان نظرات خود را بیان کردند و اعضای شورای شهر هم سؤالاتی پرسیدند که پیش‌ازاین جواب داده شده بود. با این وجود مقرر شد که طرح سؤالات از شکل شفاهی خارج‌شده و تا هفته آینده، به‌صورت مکتوب برای دبیرخانه شورای ترافیک استان ارسال شود. هرچند تمامی پاسخ‌ها مشخص است و پیش‌ازاین بررسی‌ها انجام شده و جواب‌ها به‌صورت فنی و کارشناسی وجود دارد.

شهردار کاشان تصریح کرد: با این وجود، هرچقدر سؤالات کارشناسی‌تر، عمیق‌تر و بهتر باشد، بدون شک ما مطمئن‌تر گام برمی‌داریم و از این موضوع استقبال می‌کنیم و جای هیچ نگرانی نیست.

وی در مورد مطرح نشدن این  طرح در شورای ترافیک استان اصفهان عنوان کرد: این نشان‌دهنده  احترامی است که استان اصفهان برای بزرگ‌ترین شهر خود قائل است و گویای اهمیت پروژه است که مسئولان استان اصفهان در این شهرستان برای بررسی آن حاضر شده‌اند. خوب است که مسئولین آمدند و مسائل را از نزدیک دیدند و بنده از این بابت خوشحالم.

او همچنین گفت: سرهنگ پورکاوه از نیروی انتظامی، جزء افرادی بودند که پیش‌ازاین به‌عنوان مخالف این پروژه اظهارنظر کرده بودند، ولی به‌عنوان یک شخصیت اداری نظامی و قانونی، زمانی که یک پروژه در مراجع قانونی تصویب می‌شود، ایشان خود را ملزم به رعایت قانون می‌داند و فرمایشی هم که فرمودند این بود که ما تا زمانی که این پروژه پشتوانه‌های قانونی داشته باشد تابع قانون هستیم. در حال حاضر این پروژه کاملاً پشتوانه‌های قانونی دارد و ما تابع قانون و مصوبات آن هستیم.

ابریشمی راد ضمن اشاره به اینکه روند اجرایی پروژه زیرگذر ادامه خواهد داشت افزود: در حال حاضر این پروژه کاملاً پشتوانه‌های قانونی دارد و رسماً از ۱۹ خردادماه از طریق رئیس شورای شهر به شهرداری ابلاغ شده است. هم‌اکنون همه مصوبات به قوت خود باقی بوده و قرارداد جاری و ساری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.