پيروزی خانه بسكتبال كاشان در ديار بيستون

در هفته نهم از مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، هیئت بسکتبال کاشان میزبان خود مانیران کرمانشاه را در خانه شکست داد.

به گزارش پورتال خبري كاشان، تيم هيات بسكتبال كاشان عصر جمعه 14 دی‌ماه ۹۷ ماه در نهمين هفته و در دور برگشت مسابقات ليگ دسته اول بسكتبال باشگاه‌های كشور، در كرمانشاه و در مقابل مانيزان اين شهرستان با نتیجه ۸۵ بر ۷۷ به پیروزی رسید و با دست پر به کاشان بازگشت.

هيئت بسكتبال كاشان در هفته دهم اين رقابت‌ها جمعه 21 د‌ی‌ماه ۹۷ در كاشان از تيم بسكتبال اميد تهران پذيرایی می‌کند.

مسابقات ليگ دسته اول باشگاه‌های كشور، امسال با حضور 12 تيم در 2 گروه 6 تيمی برگزار می‌شود.

در گروه نخست اين رقابت‌ها تيم‌هاي بسكتبال اكسون تهران، گانوانيزه شمس زنجان، شورا و شهرداري قزوين، شمس تهران، توفارقان آذرشهر و ابزار سازان درمانگر حضور و رقابت دارند.

درگروه دوم اين رقابت‌ها نیز شش تيم عقاب تهران، نبوغ اراك، كوچين آمل، اميد تهران، خانه بسكتبال كاشان و مانيزان كرمانشاه رقابت دارند.

اسامي بازي‌كنان تيم خانه بسكتبال كاشان: محمد خوش‌حساب، محمد دهقاني، مرتضي نقوي، محمد توکليان، محمد طالاري، مصطفي خورشيدي، حسين علي‌اکبري، عليرضا امانتي، حمزه مهياري، محمدجوان کنعان، مهدي آقاجاني و علی ایرج‌منش.

تیم خانه بسکتبال کاشان را محسن مقدم به‌عنوان سرمربی هدایت می‌کند، و «محمدجواد جعفری» و محمدحسين سايه‌آفتابی» مربیان تیم و دستیاران مقدم در هدایت تیم هستند و علی حلی نیز سرپرست خانه بسکتبال کاشان است.

مانیران کرمانشاه در دیدار دور رفت این رقابت‌ها در هفته پنجم در کاشان مهمان خانه بستکتبال کاشان بود که در آن دیدار هم با نتیجه ۹۸ بر ۹۰ نتیجه را به خانه بستکتبال کاشان واگذار کرده و با شکست بدرقه شده بود.

بسکتبال کاشان امسال با امید و قدرت بهتری در دیدارهای لیگ دسته یک کشوری حاضر شده‌است، و در شرایطی که اکثر تیم‌های این لیگ از بازیکنان غیربومی استفاده می‌کنند، خانه بسکتبال کاشان در این دور رقابت‌ها اغلب از بازیکنان بومی بهره می‌برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.