پیام تسلیت فرماندار کاشان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی

معاون استاندار و فرماندار کاشان در پیامی ارتحال آیت الله هاشمی را تسلیت گفت.

 

متن پیام حمیدرضا مومنیان بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

رحلت جانگداز حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشمند بزرگ، عالم عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین حضرت امام خمینی و رهبری معظم انقلاب و از پیشگامان مبارزه و نهضت عظیم امام راحل و از جمله افراد برجسته انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، مایه تاسف، تاثر و تالم عمیق اینجانب گردید.

 

این یار وفادار انقلاب و مردم، همواره و همیشه و در تمامی دوران های پر فراز و نشیب زندگی پر ثمرش و در مسئولیت های حساس و خطیر خود در هدایت مسیر توسعه و پیشرفت ایران و انقلاب، تلاشی وافر داشتند و همواره با نگاهی عمیق و تیزبین که یکی از ویژگی های خاص آن فقید سعید بود، علاوه بر توجه و دقت نظر در تمامی عرصه های اقتصادی و اجتماعی کشور ایران نقشی به سزا و موثر برای عبور کشور از تنگناهای صعب العبور در مقاطع خاص داشتند.

 

سال ها زندان و تحمل شکنجه‌های ساواک و مقاومت در برابر آن همه فشار و آنگاه مسئولیتهای خطیر در دفاع مقدس و ریاست مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام  و … ،برگهای زرین زندگی این مجاهد برجسته و یاور صدیق نظام بود.

 

فقدان این عزیز بزرگوار و عالم جلیل القدر و سخت کوش در کلیه عرصه های دین و سیاست برای ملت شریف ایران مصداق بارز « اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء»  خواهد بود.

 

اینجانب این ضایعه عظیم و دردناک را به محضر مقام معظم رهبری ، رئیس محترم جمهور و به تمامی آحاد ملت شریف ایران خصوصا به خانواده مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از در گاه حضرت سبحان برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علّو درجات را خواستارم.

 

حمیدرضا مومنیان

معاون استاندار و فرماندار ویژه کاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.