کاشانه از ابتدای سال آینده پخش نمی‌شود

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود به کاشان فردا گفت: برنامه کاشانه  از ابتدای سال آینده تولید و پخش نخواهد شد.

برنامه کاشانه از زمان شهرداری سیدمحمد ناظم‌رضوی با امضای قراردادی بین شهرداری کاشان و صداوسیمای اصفهان تهیه و هفته‌ای یک‌بار شام‌گاه جمعه از شبکه استانی اصفهان پخش می‌شد.

با شروع دوره شهرداری سعید ابریشمی‌راد انتقادها به ادامه پخش این برنامه بالاگرفت و بارها کارشناسان رسانه‌ای کاشان، هزینه بالا، بازدهی پایین، نداشتن مخاطب، و از همه مهم‌تر فقدان تاثیرگذاری را از ضعف‌های این برنامه اعلام و خواستار توقف پخش آن شده‌بودند.

یک تیم پژوهشی سال گذشته در یک کار پژوهشی و طرح پرسشی با برخی از شهروندان که اتفاقی  انتخاب می‌شدند درباره این برنامه، و تعمیم پاسخ‌های آن‌ها به کل جامعه مخاطب کاشان، این برنامه را ۷۰ درصد مثبت ارزیابی کرده بود.

این پژوهش از سوی اصحاب رسانه‌ای کاشان با عطف به واقعیات عریان و موجود جامعه غیر واقع‌بینانه ارزیابی و به آن واکنش نشان داده شد. در همان زمان‌ها شهردار کاشان رسما اعلام کرد اگر برایش مسجل شود که این برنامه بارخورد مناسب ندارد، یک دقیقه هم در تعطیلی آن صبر نمی‌کند و جلو تولید آن‌را می‌گیرد.

اما اکنون به نطر می‌رسد تصمیمات مهم‌تر و در سطوح مهم‌تری گرفته‌، که قرارشده است این پول از سال آینده از جیب شهرداری و مردم کاشان هزینه نشود و این برنامه تولید و پخش نشود.

امروز با گسترش اینترنت و دسترسی همه مردم در اغلب فضاها به شبکه‌های اشتراک‌گزاری ویدیو، مثل آپارات و … با یک دهم هزینه‌ای که با آن برنامه کاشانه تولید می‌شد، می‌شود برنامه با هزینه کم‌تر، آزادی عمل بیشتر، مخاطب گسترده‌تر و بیشتر و برنامه‌ای موثرتر تهیه کرد که پیش از هر کسی نفع آن مستقیما به شهرداری کاشان می‌رسد.

1 نظر
  1. خبردار می گوید

    اونوقت رضوی زاده و اینا چکار کنن…یعنی بخور بخور تموم شد!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.