کاشان رمقی برای دوباره گزیده شدن ندارد

 

محمدعلی_خرمی :

کاشانی‌ها از قرار معلوم قرار است از همان سوراخی که قبلا شمالی ها گزیده شده بودند گزیده شوند.

پیش از نوروز فعالان اجتماعی و جمعی از کارشناسان کشور حنجره خود را پاره کردند که آی رئیسها، در شهرها ممنوعیت تردد ایجاد کنید؛ گوش آقایان شنوا نبود که نبود.
فقط توصیه کردند شهروندان به سفر نروند.

بعد هم صدا و سیما شلوغی عوارضی چند شهر را نشان داد که به ما بقبولاند خیلی ها توصیه های مسئولان را رعایت نمی کنند.

با به صدا درآمد زنگ سال نو، لحن سوگوارانه آقایان از رسانه های رسمی بلند شد که ما نگران موج بعدی کرونا بعد از بازگشت مسافران نوروزی هستیم.
چیزی نگذشت که حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور از مسافران خواست به محل زندگی‌شان برگردند و سخن از جریمه های سنگین به میان آمد.

امروز دوباره آقای رئیس جمهور دستور داده تردد بین استان‌ها از روز اول اردیبهشت آزاد شود.

این خبر برای خیلی ها که مدتهاست به همین محدودیتهای نیم بند دل خوش کرده بودند دردآور و برای ما کاشانی ها دردآور ِ و استرس زا است.

کاشان در فصل گلابگیری قرار دارد. مسافری که اول فروردین برای خوشگذرانی راهی شمال بود، از اول اردیبهشت راهی کاشان است تا با تاج گل برای صفحه اینستاگرامش عکس بگیرد.

تجربه بازگشایی مدارس در دل بحران کرونا، تاخیر در کنترل رفت و آمد قمی ها به کاشان و اتفاق امروز در جمع کردن سریع ایستگاه های بازرسی داخلی شهرستان هم نشان داد که مسئولان ما خیلی از بالادستی هایشان حرف شنوی دارند.

حالا همه اینها را کنار هم بگذارید و ببینید چقدر گزیده شدن دوباره کاشانی ها از همان سوراخی که قبلا شمالی ها گزیده شده بودند محتمل است.
البته با این تفاوت که پس از این همه غم، برای کاشان رمقی برای تحمل دردهای دوباره وجود ندارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.