کتاب کاشان‌شناسی ویژه دانش‌آموزان کاشان تالیف می‌شود

با انعقاد توافق‌نامه همکاری سه‌جانبه بین دانشگاه، شهرداری و اداره آموزش و پرورش کاشان، کتاب کاشان‌شناسی ویژه دانش‌آموزان کاشانی تالیف می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان، رئیس دانشگاه در حاشیه انعقاد این تفاهم‌نامه در جمع خبرنگاران گفت: این تفاهم‌نامه با توجه به اهمیت موضوع کاشان‌شناسی و تبیین مباحث و شناخت دانش‌آموزان در خصوص میراث فرهنگی و معنوی، جاذبه‌های گردشگری، میراث ناملموس، معرفی مشاهیر، آداب و رسوم و به‌طور کلی فرهنگ کاشان، صنایع دستی، ارزش‌های دینی و مذهبی و ..تنظیم گردیده است.

عباس زراعت افزود: با انعقاد این تفاهم‌نامه دانشگاه کاشان متعهد به تدوین و تالیف کتاب کاشان‌شناسی بر اساس محورهای معرفی‌شده در یک چارچوب کاربردی برای مخاطبان به‌ویژه دانش آموزان می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: پس از تدوین اولیه کتاب و اخذ نظرات کارشناسی سایر طرفین، به‌ویژه کارشناسان برنامه‌ریزی آموزشی و تالیف کتب درسی آموزش و پرورش نسبت به جمع‌بندی کتاب به‌صورت کاربردی اقدام می‌شود .

زراعت گفت: دانشگاه کاشان همچنین نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش توجیهی کتاب برای معلمان و مربیان معرفی‌شده توسط آموزش و پرورش اقدام خواهد کرد.

این تفاهم‌نامه که به مدت یک‌سال اعتبار دارد، به امضاء عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، مهدی حدادیان سرپرست آموزش و پرورش و مرتضی والی‌زاده مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.