کسی که ماه‌به‌ماه حقوق می‌گیرد، نمی‌داند کارگری که ۵ ماه حقوق نگرفته چه مشکلی دارد

صادق صدق‌گو فعال اجتماعی و رسانه‌ای کاشان با انتشار عکسی از نشست مسئولین کاشان با معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان، در اتاق بازرگانی کاشان، در اینتسای خود، بخشی از سخنان قابل‌توجه رئیس اتاق بازرگانی کاشان را منتشر کرد.

صدق‌گو نوشته: این بخش از سخنان «حاج محمود تولایی» (رئیس اتاق بازگارنی، صنایع، معادن و کشاورزی کاشان) در نشست مشترک کارگروه اشتغال شهرستان با «محمدعلی شجاعی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری اصفهان را خیلی پسندیدم.

به نوشته وی «تولایی» در این نشست گفته: این‌که گفته می‌شود در شرایط جنگ اقتصادی هستیم، همه با هم به تولید و استغال کمک کنیم که اگر بلایی سر ما می‌آید، و جوانی بی‌کار می‌شود، دست من و شما نباشد.

تولایی در سخنانش تاکید کرده: من (اتاق کاشان)‌ در نامه‌ای به دولت نوشتم حالا که صحبت از این است دولت احتمالا کسری بودجه خواهد داشت، خواهش می‌کنم کاری کنید یک ماه حقوق دولتی‌ها عقب بیفتد. به‌خاطر این‌که کسی که ماه به ماه حقوق می‌گیرد، متوجه نمی‌شود کارفرمایی که ۵ ماه حقوق نداده و کارگری که ۵ ماه حقوق نگرفته چه مسکلی دارد.سخنان محمود تولایی در مورد حقوق عقب افتاده کارگران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.