گردهمایی بزرگ و چندجانبه اتومبیل‌رانان در کاشان

به همت هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری شهرستان کاشان، روز گذشته گردهم‌آییی بزرگ اتومبیل‌های کلاسیک، آفرود و اسپرت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در این گردهمایی عظیم که اتومبیل‌هایی از شهرهای تهران، پرند، قم، البرز و کاشان شرکت داشتند، انواع مختلف اتومبیل‌های کلاسیک، آفرود و اسپرت به نمایش گذاشته شد که مورد توجه بسیاری از مردم و علاقه‌مندان به آن قرار گرفت.

این گردهمایی که با همراهی کمیته مدل هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان کاشان انجام شد، خاندایی، معاونت فرمانداری ویژه شهرستان کاشان، سرهنگ علی پورکاوه، فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان و همچنین فرماندهی راهور شهرستان حضور داشتند، که پس از عرض خیرمقدم نجاریان رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی شهرستان کاشان، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن ابراز خرسندی از خلاقیت و هنر جوانان این مرز و بوم در خصوص جلوگیری از نفوذ بعضی از افراد در این موضوع که موجبات مزاحمت و بعد اخلاقی را فراهم می‌آورند را متذکر شد و در ادامه مسعود خاندایی معاونت اداری مالی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با اشاره به ظرفیت‌های بالای کارآفرینی و گردشگری کاشان، این ظرفیت را هم یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم و موثربخش گردشگری عنوان کردند که باید از آن بیشترین بهره‌برداری را به‌عمل آورد.

پس از اتمام مراسم سخنرانی وخیرمقدم مسئولین شهرستان از اتومبیلهای حاضر در این گردهمایی بازدید میدانی به عمل آمد.

علاقه به خودرهایی کلاسیک قدیمی خودروهایی آفرود در ورزش‌های خاص سرعت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد یا مخصوص عبور از جاده‌ها و مسیرهای صعب‌العبور است، یکی از تفریحات و علاقه‌مندی‌ها متداول در بین جوانان و خیلی دیگر از مردم است که بدون ایجاده مزاحمت برای دیگران می‌تواند بخشی از علایق یک طیفر ا پوشش داده و به آرامش عمومی جامعه کمک کند.

نمایش عمومی، مانور و حضور یا چرخش این مدل خودروها در شهرها هم می‌تواند  کارناوالی از هیجان و طراوات را در بین مردم ایجاد کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.