۱۰ ماه است یک قطره قیر به کاشان نداده‌اند

شهردار کاشان گفت:  با وجود انعقاد ۳ تفاهم‌نامه با اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و اخذ ۸۲۰ میلیون تومان ضمانت‌نامه بانکی از شهرداری کاشان، تاکنون قطره‌ای قیر به این نهاد تحویل نشده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل، چندی پیش از مصوبه ستاد بازآفرینی وزارت راه و شهرسازی خبر داد که نتیجه آن تخصیص سه هزار تن قیر به کاشان بود، اما شهردار کاشان اعلام کرده است که تاکنون حتی یک قطره قیر از این منبع تحویل کاشان نشده است.

سعید ابریشمی‌راد در گفت‌و‌گو با مهر، ضمن اشاره به سیاست‌های دولت در بازآفرینی بافت‌ها گفت: بازآفرینی شامل بافت‌های فرسوده، و سکونت‌های مسئله‌دار بوده و از ۶۱۳۰ هکتار وسعت خدمات شهری دو هزار و ۴۰۰ هکتار آن محدوده جامعه هدف بازآفرینی است.

وی ضمن اشاره به سیاست های دولت در مورد تخصیص قیر به این مناطق افزود: مشخصات این مناطق شامل طول، عرض و جغرافیای دقیق آن روی نقشه مشخص و به مراجع بالاتر ارسال شد که برای کاشان هفت هزار تن قیر پیش‌بینی شد.

ابریشمی‌راد تصویرح کرد: در اسفندماه سال قبل سه هزار تن قیر به کاشان اختصاص یافت، اما تا این لحظه که بیش از ۱۰ ماه از تصویب این مهم می‌گذرد، حتی یک قطره قیر به کاشان تحویل داده نشده است.

وی ضمن اشاره به برگزاری جلسات متعدد در تهران با حضور نماینده مردم در مجلس و قول‌های مساعد از جانب مسئولان گفت: شهر نیشابور که از لحاظ وسعت و جمعیت کمتر از کاشان است تاکنون هزار و ۲۰۰ تن قیر دریافت کرده و این نشان‌دهنده عدم رعایت عدالت در شهرهای کشور است.

ابریشمی‌راد افزود: با وجود انعقاد سه تفاهم‌نامه با اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به بهانه‌های مختلف این قراردادها تغییر و یا فسخ شده و حتی در مورد تخصیص قیر ۸۲۰ میلیون تومان ضمانت‌نامه بانکی از شهرداری کاشان اخذ شده، اما تاکنون قیر تحویل این شهرداری نشده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.