۱۲ مادر باردار مشکوک به کرونا از مراکز درمانی کاشان ترخیص شدند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ۱۲ مادر باردار مشکوک به کرونا با حال عمومی مساعد تا کنون از بیمارستان‌های شهید بهشتی کاشان و سیدالشهدا (ع) آران و بیدگل ترخیص شده‌اند.

دکتر محمد حاجی‌جعفری افزود: ۱۶ مادر باردار مشکوک ابتلا به کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تا کنون در بیمارستان‌های شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل بستری شده‌اند، و از جمله یکی از این مادران با حال وخیم در هفته ۲۳ بارداری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری شد.

وی، با اشاره به شرایط نامساعد تنفسی این مادر ۲۴ ساله بیان کرد: برای این خانم باردار لوله تنفسی تعبیه شد و به مدت ۱۴ روز با کمک دستگاه، تحت تهویه مصنوعی قرار گرفت.

دکتر حاجی‌جعفری اضافه کرد: خوشبختانه پنج‌شنبه ۲۹ اسفندماه او در هفته ۲۶ بارداری با بهبود شرایط عمومی و ریوی از دستگاه تنفس مصنوعی به صورت موفقیت‌آمیز جدا شد و اکنون در شرایطی مساعد قرار دارد.

هفته گذشته نخستین مادر باردار کاشانی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان شهید بهشتی به سلامتی زایمان کرد.

بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی کاشان، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل به ۵۰۹ نفر رسیده است و در زمان حاضر ۴۶۳ نفر در بیمارستان شهید بهشتی و ۳۲ نفر در بیمارستان سیدالشهدا بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.