345 نمایشنامه به جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان رسید

با پایان مرحله دریافت متون چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان، 345 نمایش‌نامه به دبیرخانه این جشنواره رسید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان؛ گروه‌ها و هنرمندان علاقه‌مند با ارسال 345 نمایشنامه صحنه ای و خیابانی در این رویداد ملی شرکت کردند.

مرتضی والی‌زاده رئیس ستاد چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان گفت: این جشنواره ملی با همکاری مرکز هنرهای نمایشی در بخش «صحنه‌ای»، «خیابانی- محیطی»، «بین‌الملل» و بخش کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می شود.

والی‌زاده اضافه کرد: از مجموع 345 متن رسیده به دبیرخانه 246 نمایش‌نامه در بخش صحنه‌ای و 99 متن در بخش خیابانی از سراسر کشور جهت حضور در جشنواره به فرهنگ سرای مهر ارسال شده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر هیئت‌های بازخوانی و بررسی متون نمایشی ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی این جشنواره 90 درصد آثار را بررسی کرده‌اند و نتایج بازخوانی به‌زودی اعلام می‌شود.

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر مهر کاشان با هدف گردهمایی و رقابت سازنده هنرمندان، ارتقاء سطح هنرهای نمایشی،ایجاد فرصت های برابر و همچنین حمایت از گروه های هنری با موضوعات اجتماعی و شهروندی و در بخش نگاه ویژه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی به مناسبت انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران، پاییز امسال در فرهنگ‌سرای مهر کاشان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.