رونمایی از کتاب اوین دختری که از غرب آمد و با خود خاطراتی از جنگ داشت

در آیینی با حضور تعدادی از چهره‌های فرهنگی، اجتماعی و ادبی کاشان، از کتاب «اوین، دختری که از غرب آمد و خاطراتی ار جنگ داشت» در کاشان رونمایی شد.

در این آیین که عصر و شام‌گاه پنج‌شنبه ۴ بهمن‌ماه در تماشاخانه نصر خانه نقلی کاشان برگزار شد، با حضور آزیتا رصافی نویسنده کتاب، تقی شامخی چهره برجسته فرهنگی کشور، عباس شافعی روزنامه‌نگار،  عکاس و فیلم‌ساز، مصطفی جوادی شاعر و رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، مهدی فرجی شاعر معاصر و مطرح کشوری از کتاب “اوین دختری که از غرب آمد و خاطراتی از جنگ داشت” رونمایی شد.

«اوین دختری که از غرب آمد و خاطراتی ار جنگ داشت» رمانی با موضوع دفاع مقدس است که به زندگی دختری اهل کرمانشاه که در سیستان و بلوچستان دانشجوست می‌پردازد.

آزیتا رصافی نخستین مدیر فرهنگ‌سرای مهر و مشاور فرهنگی شهرداری کاشان در دو دهه پیش و هم‌چنین مدرس فیلم‌‌نامه نویسی، کارگردانی و عکاسی در انجمن سینمای جوانان کاشان بوده‌است.

وی همچنین به خاطر تلاش‌هایش در گسترش و نهادینه شدن فرهنگ و هنر در کاشان، مدال شهروندی افتخاری کاشان را دریافت کرده است.

رصافی از مجموعه خونه نقلی خصوصا اکبر رضوانیان و خانواده‌اش به خاطر طراحی و برگزاری این آیین،  کارگاه ایده‌پردازی وفیلمنامه‌نویسی ترمه، خانم زهره استادی و همه آن‌ها که در آیین حضور داشتند تقدیر و سپاسگزرای کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.