اولین صبحگاه کتاب با مسئولان در مدارس کاشان برگزار شد

اولین «صبحگاه کتاب» با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان در دبیرستان شهید «جمال» این شهر برگزار شد.

 

این طرح به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با امضای تفاهم نامه با مدیر آموزش و پرورش کاشان به منظور ارتقاءسطح مطالعه در بین دانش‌آموزان هر هفته در  مدارس این شهر برگزار می‌شود.

 

«مهراعظم کاشانی» مدیر این دبیرستان در گفتگوی خود با خبرنگار مشکات آنلاین هدف از انجام این طرح را ارتقا سطح کتابخوانی و تلاش برای اثبات توانمندی کاشان برای احراز عنوان پایتخت کتاب کشور دانست.

 

اولین صبحگاه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و معاونان آموزش و پرورش شهرستان به همراه اهالی رسانه و نماینده‌ از انتشارات‌ها و کارگروه «پایتخت کتاب» در اداره ارشاد برگزار شد.

 

در این برنامه «علیرضا فاضل دربندی» معاون پژوهشی اداره آموزش و پرورش به عنوان نویسنده به معرفی کتاب خود «دو آیت الهی، پدر و مادر» و لزوم  توجه به مطالعه برای دانش آموزان پرداخت.

 

«مصطفی جوادی مقدم» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد کاشان از مدیر و دانش‌آموزان دبیرستان شهید جمال به دلیل توجه به مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخانه در سطح دانش آموزان و اولیاء و مربیان تشکر کرد. او ابراز امیدواری کرد که این برنامه مناسبی برای ایجاد جامعه‌ای متشکل از دانش‌آموزان آگاه و علاقمند به توسعه شهر باشد.

 

طرح صبحگاه کتاب هر هفته با حضور یکی از مسئولان، هنرمندان و یا  نویسندگان کاشانی در ضمن برنامه معرفی کتاب و ارائه خلاصه‌ای از آن برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ زهرا رسول زاده

1 نظر
  1. علیرضا می گوید

    خانم رسول زاده هرکجا پا می ذاره با خودش تکاپو ونوآوری میاره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.