فرهنگ بسیج از مرزهای ایران عبور کرده است

فرماندار کاشان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

 

«حمیدرضا مومنیان» در این پیام از بسیج به عنوان نهادی ارزشمند و انقلابی یادکرده و نوشته است: امروز نیز این فرهنگ از مرزهای کشور عبور کرده است و تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه و یمن گواه این مطلب است

 

متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مظهر عظمت ملّت و نیروی کارآمد درونىِ کشور ما ست. “مقام معظم رهبری”

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک‌ترین و شریف‌ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف، از دفاع مقدس تا صحنه‌های آبادانی کشور و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

 

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین باشند.

 

حضور موثر مردم ایران در دفاع مقدس و حضور به موقع و تاثیرگذار بسیجیان در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از برکات تشکیل بسیج مستضعفین با فرمان امام راحل است و امروز نیز این فرهنگ از مرزهای کشور عبور کرده است و تشکیل نیروهای مردمی در عراق و سوریه و یمن گواه این مطلب است.

 

اکنون نیز باید بسیجیان که همواره در دفاع از کیان سرزمین عزیزمان پیشتاز بوده اند، با همت و تلاشی جهاد گونه و علمی از توان عظیم خویش برای  پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی استفاده نمایند.

 

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج را به عموم شهروندان دارالمومنین کاشان خصوصا خانواده معزّز شهدا و ایثارگران و آحاد بسیجیان غیرتمند تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه حضرت ولی عصر (عج) و با پیروی از منویالت مقام معظم رهبری و پیشبرد سیاست های دولت محترم تدبیر و امید سربلند و پیروز باشید.

 

حمیدرضا مومنیان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.