شرکت‌های خودروسازی فرانسه مصمم به همکاری با ایران هستند

سفیر فرانسه در بازدید از شرکت سایپای کاشان گفت: شرکت‌های خودروسازی فرانسه بسیار مصمم هستند که با شرکت‌های ایرانی همکاری کنند.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، فرانسوا سنمو صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت سایپای کاشان از حضور خود در کاشان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: ایران میزبان توریست‌های بسیاری از اروپا و فرانسه است و همچنان بر تعداد بازدیدکنندگان از ایران افزوده می شود.

 

سفیر فرانسه ضمن اشاره به ورود بسیاری از توریست ها به کاشان افزود: کاشان به عنوان شهری است که زیرساخت های خود را بازسازی کرده و این امر موجب افزایش روند و شتاب توریست‌ها به این شهر می شود.

 

سنمو با بیان اینکه مردم ایران مهمان نواز هستند، ابراز کرد: تمام افرادی که از خارج برای بازدید ایران می آیند یک خاطره بسیار خوبی از ایران با خود می برند و سفیران خوبی برای ایران می شوند.

 

وی با بیان اینکه شرکت‌های اتومبیل فرانسه بسیار مصمم هستند که با شرکت‌های ایران و صنعت خودروسازی ایران همکاری کنند تصریح کرد: شرکت سیتروئن و پژو همکاری‌ها و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری را با شرکای ایرانی خود همچون شرکت سایپا و ایران خودرو شروع کرده‌اند و رنو در حال امضای قرارداد است.

 

سفیر فرانسه به مذاکرات انجام شده مربوط به کاشان اشاره کرد و گفت: اتومبیل‌هایی که در آینده تولید می شود مربوط به نسل جدید و با تکنولوژی جدید است و به همین منظور نیز هفته گذشته کنفرانس بزرگی با حضور وزیر صنعت و سران سیتروئن برگزار و مذاکراتی صورت گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.