رسول‌زاده: مردم بدانید مسئولین کوتاهی می‌کنند

زهرا مهدی‌پور ــ رئیس شورای شهر کاشان با اشاره به خسارت‌های شهروندان در سیلاب بهار گذشته گفت: دادستان محترم اگر دستوری می‌دهند، باید فرماندار آن را انجام دهد. اگر معاونت استانداری داریم، آن‌را برای دکور نمی‌خواهیم. بلکه باید به جد این مسئله را دنبال کنند.

علی رسول‌زاده در نشست هفتگی شورای اسلامی شهر کاشان، که شنبه با حضور شهردار کاشان در صحن شورا برگزار شد، پرسید: آیا ضررهای واردشده به مردم در این سیلاب کافی نیست؟ آیا همه باید کاسه‌ی چکنم چکنم به دست بگیریم و آمار آن‌چنانی بدهیم؟

رسول‌زاده با تاکید بر این‌که از جایی و با سازوکاری باید از خساراتی که به مردم وارد می‌شود جلوگیری کرد، سوء‌مدیریت در رودخانه‌های بالادست را باعث بدبینی مردم به نظام و رهبری بیان کرد و گفت: «فحش به آمریکا می‌دهیم در صورتی‌که باید فحش اصلی را به همین مسئولین بدهیم که ضعف مسئولیت دارند و عرضه ندارند کارشان را انجام دهند.»

رئیس شورای شهر کاشان خطاب به مردم کاشان گفت :«مردم بدانید مسئولین کوتاهی می‌کنند.»

رسول‌زاده در خصوص منازعه میان منابع طبیعی و بخش خصوصی تصریح کرد: «اگر دعوایی دارند باید خودشان حل کنند.اگر دوباره سیل بیاید، کدام مسئول می‌تواند جواب مردم را بدهد؟»

وی با بیان این‌که پایش تصویری می‌تواند به کاهش جرم و آسیب‌های اجتماعی کمک کند و با اظهار تاسف از عدم اقدام در این راستا، شهرداری و شورای شهر را مقصر دانست و پیشنهاد داد که این موضوع در دستور کار شورا و شهرداری قرار گیرد و بودجه‌ای برای سال آینده در این رابطه اختصاص یابد.

پایش تصویری کاربردهای مختلفی در مدریت شهری از قبیل مدیریت و کنترل ترافیک، راهبری و نظارت بر سامانه حمل و نقل عمومی و کنترل ناوگان خودروهای امدادی و آتش‌نشانی دارد.

در این نشست شهردار کاشان با بیان این‌ احتمال که پاییز پیش‌رو حجم بارندگی‌ها زیاد خواهد بود، مجموعه‌ی مسکن مهر و دریاچه‌ی ناجی‌آباد را دو مشکل عمده شهر در این رابطه عنوان و با اشاره به اختلاف با میراث فرهنگی بر سر بلوار امام خامنه‌ای تاکید کرد: برای حل این مشکلات زیاد منتظر میراث نمی‌مانیم.

این بلوار خارج از محدوده شهری و جزء اراضی کشاورزی است و شهرداری برای ایجاد آن نیاز به مجوز جهاد کشاورزی دارد.

ابریشمی‌راد گفت: پیشنهاد می‌کنم با ایجاد سیل‌بندی در بالادست اتوبان، مجموعه آب سفیدآب را به پایین‌دست بفرستند و با توجه به اجازه اراضی ملی، امتداد این کانال به رودخانه‌ی لتحر وصل شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.