مسابقات فوتسال کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان برگزار شد

اکرم باقری ــ آیین گشایش مسابقات فوتسال نوجوانان کاشان با عنوان «غدیر ۹۷» با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد و جمعی از مسئولین در سالن شهید جهانگیر برگزار شد.

در این آیین «حسین معافی» رئیس اداره ارشاد گفت: با اشاره به زحمت یک‌ماه دست‌اندرکاران برای برگزاری این مسابقات و تشکر از آن‌ها گفت: کانون‌های فرهنگی مساجد در سال1371شکل گرفت که منشاء خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های فرهنگی، هنری واجتماعی بوده‌است که یکی از آن‌ها، برپایی این مسابقات است.

معافی افزود: هم‌اکنون 200 کانون در 200 مسجد کاشان داریم که فعال هستند و این تعداد در استان و کشور قابل‌توجه و تقدیر است.

وی تصریح کرد: در کنار ورزش، روحیه پهلوانی خود را حفظ کنید. شعار این مسابقات پهلوانی واخلاق درکنار ورزش می‌باشد.

در پایان این آیین حجة‌الاسلام «علی باغستانی» عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان گفت: ازعزیزانی که در این فضائی که هجمه علیه انقلاب است، دغدغه‌ی جوانان را دارند، خیلی تشکر می‌کنم.

وی با انتقاد از عدم حضور مسئولین اداره ورزش و جوانان دراین مراسم گفت: ما اگر برای نوجوانان و جوانان مایه نگذاریم، برای چه کسی مایه بگذاریم؟

باغستانی با تاکید بر سخنان رهبری نظام که «جوان و نوجوان به تهذیب، تحصیل و ورزش نیاز دارد»، خاطرنشان ساخت: جوان اگر خودسازی کند، «حججی‌ها» می‌شود.

وی تاکید کرد: از بین 1700شهید کاشانی، بیشتر آن‌ها از مساجد بوده‌اند. کاشان 480 مسجد دارد که تنها 200 مسجد کانون دارد.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان با تاکید بر تهذیب به‌عنوان سدی در برابر خطرات فضای مجازی افزود:‌ در کنارخودسازی درس بخوانید. در آینده سواد کافی نداشته باشید، جایگاهی ندارید.

گزارش تصویری مشکات آنلاین از این آیین را می‌توانید از این‌جا مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.