ویژه برنامه‌های شبی با آزادگان در کاشان

به‌مناسبت سال‌روز ورود افتخارآفرین آزادگان عزیز به میهن اسلامی، ویژه‌برنامه‌های «شبی با آزادگان» به همت فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، مدیر فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی در توضیح این برنامه‌ها گفت: اجرای برنامه در مسجد فاطمیه(رضوی) خیابان امیرکبیر چهارشنبه 24 مرداد بعد از نماز مغرب وعشاء، برگزاری مراسم جشن شام‌گاه پنج‌شنبه و جمعه 25 و ۲6 مرداد‌ماه در پارک لاله، اجرای برنامه در مسجد محمدی خیابان رسالت، جمعه بعد از دعای ندبه از جمله برنامه‌های این فرهنگ‌سرا به مناسبت ورود آزادگان است.

محمد زارع تاکید کرد این برنامه‌ها با همراهی فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی،‌معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، تشکل فرهنگی آزادگان کاشان و آران و بیدگل و همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: با همکاری گروه نمایش تئاتر شهر، متشکل از هنرمندان تئاتر کاشان، نمایشی با حال و هوای بازگشت آزادگان، در پارک لاله و مساجد روی صحنه خواهد رفت.

مدیر فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی با اشاره به انتخاب کاشان به عنوان پایتخت کتاب ایران اذعان داشت: در این برنامه از آزادگانی که خاطرات دوران اسارت خود در زندان‌های رژیم بعث عراق را در قالب کتاب به رشته تحریر درآورده‌اند، تبجیل و تقدیر خواهد شد،

زارع اعلام کرد:‌همچنین مسابقه‌های فرهنگی ورزشی، نورافشانی و خاطره‌گویی تعدادی از آزادگان نیز در این برنامه‌ها اجرا و برگزار خواهد شد.

ویژه‌برنامه‌های شبی با آزادگان در کاشان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.