ابتکاری برای افزایش تاب‌آوری بیماران سخت‌درمان در بیمارستان آیت‌الله یثربی

مسئول بخش تاب‌آوری بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، از برگزاری دوره‌های تاب‌آوری نوین به منظور بهبود و کنترل بیماری سرطان و همچنین کاهش آلام بیماران و همراهان آن‌ها در این بیمارستان  خبر داد.

به گزارش صداوسیما مرکز اصفهان؛ مسئول بخش تاب‌آوری بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان گفت: تاب‌آوری نوین مکمل درمان‌های رایج دارویی از جمله شیمی‌درمانی و رادیو‌تراپی است که برای بیماران سرطانی در نظر گرفته می‌شود.

سارا علیزاده با اشاره به برگزاری 47 دوره تاب‌آوری نوین در این بیمارستان افزود: کلاس‌های آموزشی، تورهای گردش‌گری، ورزش گروهی و همنشینی‌های خانوادگی از مهم‌ترین برنامه‌های این دوره‌ها بوده است.

وی با بیان این‌که این دوره‌ها تنها در ۱۰ بیمارستان کشور برگزار می‌شود گفت: سرطان علاوه بر این‌که یک بیماری جسمی است، بیماری روانی نیز محسوب می‌شود، بیماریی که امید، صبر و همدلی بیمار و اطرافیان در بهبود آن بسیار اثرگذار است.

بیمارستان آیت‌الله یثربی در کنار تجهیزات و کادر پزشکی متخصص در دو سال گذشته علاوه بر درمان رایگان بیماران سرطانی و برگزاری دوره‌های تاب‌آوری نوین برای رفاه حال بیماران خانه‌هایی را در شهر جهت اقامت یک ماهه رایگان در اختیار بیماران و خانواده‌هایشان قرار داده است.

موسسه محب سلامت به عنوان بنیان‌گذار و مجری بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، تلاش‌های ارزشمندی را در راستای کاهش آلام بیماران سخت‌درمان و همراهان آن‌ها انجام داده و در کنار تجهیزات به‌روز، کادر پزشکی متخصص، امکانات استاندارد، توجه ویژه‌ای هم  به اخلاق حرفه‌ای پزشکی و رعایت آن توسط تمامی کادر بیمارستان در تمامی سطوح، داشته است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان یک بیمارستان خصوصی است که توسط موسسه محب سلامت تاسیس شده و در دی‌ماه ۱۳۹۵ با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی گشایش یافت. این بیمارستان ۱۲۰ تخت بستری گنجایش دارد و از دستگاه‌های درمانی روز دنیا برای درمان بیماران برخوردار است.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان در ۵ کیلومتری کاشان و در کنار دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.