اجرای تئاتر «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» در کاشان

مشکات آنلاین: کارگردان تئاتر «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» از اجرای این نمایش در شامگاه شنبه 26 مرداد – ساعت 20:30- به عنوان روز نخست اجرای این کار در نمازخانه دبستان آیت الله سعیدی کاشان به مدت 14 روز خبر داد.

به گزارش کاشان آنلاین، مهدی رضایی با اعلام این خبر افزود: متن این کار نوشته پیام لاریان با موضوع اجتماعی انتقادی است و به بازتاب اعمال نیک و بد انسانها در این دنیا و به قولی به «دار مکافات بودن این دنیا» اشاره دارد.

وی با بیان این که انتخاب متن و تماس با نویسنده آن در بهمن سال گذشته رخ داد یادآور شد: انتخاب بازیگران در اسفند 97 و شروع تمرینات مستمر نمایش نیز اواخر همین ماه در نمازخانه دبستان آیت الله سعیدی در کوی سلطان امیر احمد کاشان آغاز شد.

مهدی رضایی علت انتخاب محل اجرای نمایش را نزدیکی فضا و حال و هوای نمایش به فضای فیزیکی و قدیمی نمازخانه دانست و افزود: فضای پست مدرن و ایزوله‌ی نمایش با فضای معماری نمازخانه دبستان قدیمی آیت الله سعیدی باعث شد تا این مکان را به عنوان محل تمرین و اجرای نمایش نهایی کنیم.

کارگردان تئاتر «تاریخ مردم کوچه بازار فرانسه در قرن هجده» با اشاره به نشست خبری و رونمایی پوستر این نمایش در روز سه شنبه 22 مرداد در محل اجرای آن افزود: این نمایش پس از اجرای عمومی در کاشان، از طریق برخی رایزنی های انجام شده در آبان ماه و به مدت 15 شب در تهران به روی صحنه خواهد رفت.

 

منبع: کاشان آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.