ارشاد اصفهان به «محمد معتمدی» مجوز کنسرت نداد

«محمد معتمدی» خواننده‌ی نام آشنای کاشانی در صفحه‌ی اینستاگرام خود نوشته با درخواست برگزاری کنسرت او در اصفهان موافقت نشده است.

 

او گفته از ابتدای امسال این چندمین بار است که برای اجرای کنسرت در اصفهان به در بسته می‌خورد.

 

این خواننده نامی کاشان نوشته: «دوستان ارجمند اصفهاني من

متاسفانه عليرغم درخواستي كه براي كنسرت در تاريخ ١٧ اسفند در شهر اصفهان داده بوديم مجوز صادر نشد و باز هم توفيق ديدارتان را نخواهيم داشت.

از ابتداي امسال اين چندمين بار است كه درخواست بنده براي اجرا در اصفهان به در بسته مي خورد.

همانطور كه در جريان هستيد در سال هاي اخير اكثر كنسرت‌هایی كه قصد برگزاری آن را در شهرهای مختلف داشته‌ام مجوز اجرا نگرفته‌اند

و اين اتفاق نه از سوی دفتر امامان جمعه بلكه در ادارات محترم ارشاد شهرستان‌ها كه تحت مديريت دولت محترم مي‌باشند انجام گرفته است.

 

در برخي موارد نيز صدور يك مجوز ساده را تا چند روز قبل از كنسرت به تعويق مي‌اندازند كه هم بگويند مجوز را صادر كرديم و هم فرصت كافي براي اطلاع رساني را از ما بگيرند.

سربسته بگويم كه متاسفانه بنده و بسياری ديگر از هنرمندان اين كشور توسط كارتل موسيقي كشور، به قصد حذف شدن به نفع دوستاني ديگر و به روش هاي ناجوانمردانه در حال ضربه خوردنيم.

 

انتظار ما از دولت چه بود و چه شد؟! كليد را دو كار آيد

در گشودن زبهر ساكنين عمارت و قفل نمودن به روی اغيار!

 

پ.ن:

کارتل شرکت‌هایی هستند که در یک رشتهٔ خاص فعالیت می‌کنند و با حفظ استقلال مالی و حقوقی خود با یکدیگر متحد می‌شوند و در مورد تقسیم بازار میان خود و حجم تولید و قیمت کالا با یکدیگر به توافق می‌رسند. هدف کارتل‌ها تسلط بر بازار یک کالای خاص از طریق تضعیف یا از بین بردن رقابت در بازار آن کالا توسط ایجاد انحصار است.»

[QR size=”200×200″ link=”yes”]http://meshkatonline.ir/ارشاد-اصفهان-به-محمد-معتمدی-مجوز-کنس/[/QR]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.