اظهارات نماینده قم را ماجراجویانه می‌دانم

مشکات آنلاین: نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: مطرح‌شدن الحاق کاشان و آران و بیدگل به استان قم از سوی نماینده این استان در شورای اداری استان قم را یک موضوع ماجراجویانه می‌دانم.

سید جواد ساداتی‌نژاد به پورتال خبری کاشان تاکید کرد: مردم کاشان و آران و بیدگل و منطقه نیاز به انسجام اجتماعی دارند و از گذشته به دنبال به ایجاد استان مستقل هستند و ظرفیت‌های استان‌شدن را از همه جهت داشته و دارند و تحقیقات و مطالعات علمی دانشگاهی و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی افزود: طرح استان کاشان در حال حاضر در یک کانال قانونی و حقوقی در مجلس در حال پیگیری است و نیمی از فرآیند آن در مجلس و کمیسیون شورا‌ها طی شده و در نوبت رای‌گیری در صحن مجلس است.

نماینده کاشان و آران و بیدگل تصریح کرد: طرح چنین موضوعاتی به ایجاد انسجام و وحدت در منطقه کمک نخواهد کرد و با شناختی از امیرآبادی نماینده استان مقدس قم دارم چنین موضوعی تنها به عنوان یک پیشنهاد درلابه‌لای موضوعات مطرح‌شده اشاره شده است.

ساداتی‌نژاد گفت: هفته آینده با نماینده استان مقدس قم درباره پیشنهاد مطرح شده در جلسه شورای اداری استان قم صحبت خواهد شد، ضمن این‌که طرح تأسیس استان کاشان را در مجلس شورای اسلامی را با قدرت پیگیری خواهیم کرد و نمایندگان مجلس نیز همکاری خواهند کرد تا این اتفاق مهم که به سود اقتصاد کشور است محقق شود.

وی با اشاره به جایگاه سیزدهم کاشان در حوزه صنعت در بین ۳۱ استان کشور ادامه داد: کاشان ۱۱۰ سال قدمت اتاق بازرگانی دارد در حالی که اتاق‌های بازرگانی بسیاری از استان‌ها حتی نیمی از قدمت ۱۱۰ ساله اتاق کاشان را ندارند.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.