افتتاح زندان جدید کاشان در دهه فجر

فرماندار کاشان از گشایش و بهره برداری از زندان جدید کاشان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.

علی‌اکبر مرتضایی شام‌گاه با اشاره به آسایش و امنیت در کاشان اظهار داشت: این امنیت در سایه تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین همدلی اعضای شورای تامین شهرستان به خصوص دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایجاد شده است.

مرتضایی یکی از دغدغه‌های مسئولین را کمک و یاری به خانواده زندانیان دانست و ابراز داشت: به این منظور با استفاده از ظرفیت خیرین شهرستان کاشان از آنها خواسته ایم در این حوزه ورود کنند.

وی مبارزه با مواد مخدر را از جمله اقدامات خوب دادگستری کاشان دانست و تاکید کرد: این مهم با همکاری دیگر نهادهای نظامی و انتظامی شهرستان به دست آمده است که جای تشکر دارد.

فرماندار کاشان از راه‌اندازی برنامه «صدای عدالت» در رادیو کاشان خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه برای حل مشکلات حقوقی و قضایی شهروندان کاشانی راه‌اندازی شده است.

مرتضایی استقرار چهار شعبه تجدیدنظر که با پیگیری‌های انجام شده در کاشان محقق شده است را نمونه دیگری از اقدامات موثر در دادگستری کاشان برشمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حجم زیاد زندانیان کاشان اعلام کرد: زندان جدید کاشان همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر امسال گشایش یافته و به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: کاشان فردا به نقل از مهر

1 نظر
  1. 14 می گوید

    خودش میخواد بره داخلش؟؟؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.