افتتاح نمایشگاه کتاب در زندان کاشان

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در زندان کاشان افتتاح شد.

 

در این نمایشگاه بیش از 1۰۰ جلد کتاب با موضوعات مذهبی، علمی، ادبی، تاریخی، اجتماعی و داستانی برای بازدید و مطالعه مددجویان و خانوادده مددجویان و کارکنان ارائه می شود.

 

«مصطفی جوادی مقدم»، رئیس اداره ارشاد در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: جامعه ای که سرانه مطالعه آن بالاست از رشد فرهنگی بالاتری برخوردار است و از عوارض اجتماعی سوء ایمن است.

 

وی افزود: راه نجات مددجویان از ورطه ناهنجاری های اجتماعی غنی سازی فرهنگ دینی و اجتماعی است که با مطالعه ، تلاش ، پشتکار و روجوع به کتب دینی و تاریخی و بهره گیری از رهنمودهای بزرگان دین و ائمه اطهار (ع) محقق می شد.

 

وی هدف از برگزاری چنین برنامه هایی را ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی عنوان کرد.

 

موسوی رئیس زندان  در خصوص برگزاری این نمایشگاه گفت ؛ کتاب در غنی سازی اوقات فراغت نقش بسزایی دارد و بهترین دوست و همراه در تنهائی ست و ی از کتاب بعنوان ابزاری برای ارتقای سطح آگاهی عمومی و در نتیجه کاهش ناهنحاری ها یاد کرد .

 

رئیس زندان  با اشاره به فضای خاص زندان افزود : آمادگی داریم با همکاری دستگاه های مربوطه فضای زندان را تبدیل به یک فضای فرهنگی کنیم.

 

در پایان این مراسم از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و سازمان تبلیغات اسلامی کاشان چندین جلد کتاب به کتابخانه زندان اهدا شد.

 

 با همکاری کانون فرهنگی  هنری زندان کاشان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست کتابخوان به صورت ماهانه در زندان کاشان برگزار می شود و به مددجویان کتابخوان بن فرهنگی اهداء می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.