بارندگی‌ تا پایان اردیبهشت‌ماه ادامه دارد/ هوا سرد نمی‌شود

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با رد شایعات مبنی بر نفوذ توده هوای بسیار سرد به کشور و استان در هفته جاری، گفت: بارش‌های مطلوب بهاری تا پایان اردیبهشت‌ماه کمابیش پدیده غالب جوی استان به ویژه در نیمه غربی، شمالی و جنوبی اصفهان خواهد بود.

 

نوید حاجی بابایی در گفت‌وگو با ایمنا با تاکید بر این‌که هفته پایانی فروردین‌ماه پدیده جوی خاصی را در استان نخواهیم داشت، خاطرنشان کرد: بارش های رگباری بهاری را تا پایان اردیبهشت‌ماه در منطقه زاگرس مرکزی و استان اصفهان شاهد خواهیم بود؛ عمده بارندگی‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب و در مناطق غرب، شمال و جنوب استان از جمله فریدن و فریدونشهر، کاشان، نطنز و سمیرم رخ خواهد داد.

 

حاجی‌بابایی با بیان این‌که دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین دو تا سه درجه سردتر می‌شود، ادامه داد: زرین‌شهر با دمای ۲۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و برزک با دمای دو درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

 

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از برزک با میانگین ۲۱ میلی‌متر، سمیرم با میانگین ۱۹.۳، بادرود با میانگین ۱۷، فریدونشهر با میانگین ۱۶.۳، نطنز با میانگین ۱۲.۹، آران و بیدگل با میانگین ۱۰.۵، گلپایگان با میانگین ۹.۷ و کاشان با میانگین ۹.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.