بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۳ پروژه در یازدهمین «چلچراغ توسعه»

مشکات آنلاین: مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، از بهره‌برداری دو پروژه و آغاز عملیات اجرایی یک پروژه در یازدهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه خبر داد و گفت: آیین گشایش و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها صبح پنج‌شنبه ۷ شهریورماه با حضور فرماندار کاشان برگزار می‌شود.

مهدی بذرافشان اعلام کرد: پروژه آمفی‌تئاتر روباز با مساحت ۵۲۰ مترمربع و نیز اجرای کف‌فرش معابر اطراف با مساحت ۵۸۰ متر‌مربع به همت منطقه یک شهرداری و توسط سازمان عمران و به‌سازی به عنوان پیمان‌کار با صرف اعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پارکینگ طبقاتی و سرای تجاری چارسو در خیابان باب‌الحوائج جنب حسینیه آیت‌الله مدنی(ره) خبر داد و گفت: این پروژه که با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرا می‌شود شامل پارکینگ در دو طبقه با ظرفیت کل ۲۵۰ خودرو و همچنین واحدهای خدماتی گردشگری با بنای سنتی است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، تسهیل در عبور و مرور محدوده بازار و خیابان بابابافضل، رونق فعالیت های گردشگری و… را به عنوان برخی از اهداف اجرای این پروژه عنوان کرد.

بذرافشان همچنین به بهره‌برداری زمین چمن مصنوعی فاز دو ناجی‌آباد واقع در چهارراه ورزشگاه با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیون تومان به عنوان پروژه دیگر یازدهمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.