بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی با اجرای طرح چلچراغ در کاشان

مشکات آنلاین – شهردار کاشان گفت: با اجرای طرح چلچراغ در کاشان در پایان هر هفته، افتتاح یک پروژه عمرانی توسط شهرداری کاشان را شاهد هستیم و این روند تا هفت هفته ادامه دارد.

سعید ابریشمی راد پیش از ظهر جمعه در حاشیه افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی شهدای غواص لتحر کاشان در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اقدامات مردمی منطقه لتحر اظهار داشت: شهرداری تهران تلاش زیادی داشت تا از یک نهاد خدماتی صرف به یک نهاد اجتماعی تبدیل شود به نحوی که مدیریت شهر توسط مردم انجام شود و در همین راستا ساز و کارهای آن نیز پیش بینی شد اما ین امر محقق نشد در حالی که مدیریت مشارکتی به عینه در کاشان محقق شده است.

وی سالن شهدای غواص لتحر کاشان را نمونه‌ای بارز از مشارکتهای مردمی در امور شهری دانست و افزود: مردم منطقه لتحر کاشان سهم عمده و شهرداری سهم اندکی در در بهره برداری از این سالن ورزشی داشته است.

اجرای طرح چلچراغ در کاشان

شهردار کاشان ضمن اشاره به اجرای طرح چلچراغ توسعه در کاشان ابراز داشت: با اجرای این طرح در پایان هر هفته افتتاح یک پروژه توسط شهرداری کاشان انجام می‌شود و تا هفت هفته ادامه دارد و امید است با بهره برداری از این پروژه خدمات مضاعفی ارائه شود و بر همین اساس باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کرد.

همچنین رئیس شورای شهر کاشان با بیان اینکه از برکات شهدا و جانبازان این اقتدار نظام جمهوری اسلامی حاصل شده است، اظهار داشت: در دوره چهارم شورای اسلامی این سالن واقع در منطقه لتحر کاشان کلنگ زنی شد و امروز به بهره برداری رسید تا مردم این منطقه از کاشان بتوانند از امکانات بیشتر ورزشی بهره مند شوند.

رفع مشکلات منطقه لتحر کاشان را در آینده شاهد خواهیم بود

علی رسول زاده با بیان اینکه به هر اندازه اقدامات فرهنگی و ورزشی در منطقه لتحر کاشان انجام بدهیم، شایسته است، افزود: ما در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این منطقه خواهیم بود چراکه مردم این منطقه یار انقلاب و همراه نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و این مهم را در طول انقلاب نشان داده اند.

 

منبع: مهر

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.