بیش از ۱۵۰ عملیات آتش نشانی کاشان درپی حادثه سیلاب

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی بارش شدید باران و تگرگ دیروز۲۶ اردیبهشت‌ماه در شهر،که موجب ایجاد سیلاب، جاری شدن سیل، آب‌گرفتگی در منازل مسکونی، معابر و کوچه‌ها، نشست زمین، گرفتار شدن خودروها و تخریب منزل مسکونی شد، طی ۲۴۹۵ مورد تماس گرفته‌شده با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی ۱۵۰ عملیات صورت پذیرفت.

محمد مسعود چایچی گفت: از ساعات نخست حادثه تا ساعت ۷صبح روز بعد، آتش‌نشانان در کلیه نقاط حادثه‌دیده از سیل، اعم از: زیرگذر جاده قدیم کاشان_آران و بیدگل، شهرک ناجی‌آباد فاز۱ و۲، بلوار مطهری، خیابان طالقانی، خیابان رجایی، خیابان کارگر، میدان فیض، میدان آب، شهرک امیرالمومنین، خیابان شهیدصالحی، خیابان باب الحوائج و میدان شهدای حسن‌آباد، آماده‌باش و اماکن فوق را تحت پوشش عملیاتی خود قراردادند.

چایچی در ادامه افزود: ۲۰تیم عملیاتی با ۲۳ خودرو سبک، سنگین و پشتیبان عملیاتی شامل صد آتش‌نشان از ایستگاه های یک، دو، سه، چهار و پنج این سازمان به محل اعزام و با تجهیزات مربوطه ویژه این حوادث، اقدام به رفع آب‌گرفتگی در محل کردند.

وی در پایان گفت: با توجه به حجم بالای نقاط و منازل آسیب‌دیده شهروندان، عملیات آتش‌نشانان کماکان ادامه دارد و تا اتمام کامل مشکلات و رفع موارد ناایمن خدمت و امدادرسانی انجام خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.