خانه ارتباط با ما درباره ما
سه شنبه, ۶ اسفند , ۱۳۹۸ساعت : ۱۹:۳۸کد مطلب: 19249

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری؛

بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان تندیس زرین گرفت

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی، زیرمجموعه موسسه محب سلامت کاشان در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری بالاترین سطح جایزه این…

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی، زیرمجموعه موسسه محب سلامت کاشان در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری بالاترین سطح جایزه این جشنواره که تندیس زرین بود را دریافت کرد.

 

رضا نعناکار مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی موفق شد در پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری، تندریس زرین که بالاترین سطح امتیاز و جایزه این جشنواره بود را به خود اختصاص دهد.

 

نعناکار خاطرنشان کرد: این جایزه به خاطر فعالیت‌هایی که در زمینه ارتقا‌ کیفیت خدمات سلامت و رضایت‌مندی بیماران و مراجعین بیمارستان آیت‌الله یثربی انجام گرفته به این بیمارستان اهدا شد.

 

پنجمین همایش ملی کیفیت و مشتری‌مداری با رویکرد نقش رقابت‌پذیری و بهبود کیفیت در جلب رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان، ۴ اسفند‌ماه ۹۸ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

 

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان با بیان این‌که جوائز این همایش در چهار سطح؛ زرین، سیمین، بلورین، و تعهد به تعالی سازمانی به شرکت‌کنندگان برگزیده اهدا گردید اعلام کرد: بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان تنها بیمارستان کشور بود که در این همایش موفق به اخذ تندیس زرین شد.

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

© تمامی حقوق برای پایگاه تحلیلی خبری مشکات آنلاین محفوظ است و بازنشر هر نوع از محتواهای سایت منوط به اجازه مدیر سایت می باشد.