ثمره تلاش شما بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست

شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان  در پیامی به خطاب به «عباس زراعت» رئیس دانشگاه کاشان کسب موفقیت‌های پیاپی این دانشگاه را در عرصه‌های بین المللی و ملی به وی، استادان و کارمندان این دانشگاه تبریک گفت.

 

در قسمتی از این پیام آمده است:بی شك ثمره تلاش‌ها و كوشش جناب‌عالى و همكارانتان در راستاى اعتلاى نام كاشان و كاشانى، بر هيچ فرد منصف، شريف و آزاده‌اى پوشيده و مكتوم نيست و در چشم همه خردمندان شايسته تقدير و دعاى خير است.

 

متن کامل پیام شورای هماهنگی اصلاح طلبان کاشان بدین شرح است:

بسمه تعالی
رئیس محترم دانشگاه کاشان
جناب آقای پروفسور عباس زراعت

با سلام و عرض ادب و تقدیم احترام؛

كسب موفقیت های پیاپی دانشگاه کاشان باعث مسرت و افتخار همه علاقمندان به دانش و فرهنگ، خصوصاً مردم ديار سيلك و تمدن ٧٠٠٠ ساله كاشان بزرگ شده است.

کسب رتبه اول در بین دانشگاه‌های کشور در پایگاه رتبه بندی تایمز، رتبه اول لایدن در کیفیت پژوهش و رتبه اول بهره وری پژوهشی، رتبه ۱۰۷ جهانی و کسب رتبه دوم در بین دانشگاه‌های جامع کشور در نظام رتبه بندی و بین المللی گرین متریک، کسب رتبه جهانی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز درگروه مهندسی و فناوری و ۴۰۰ تا ۵۰۰ در گروه علوم فیزیکی و افزایش تعداد اساتید دانشگاه کاشان در بین یک درصد دانشمندان برتر جهان به پنج نفر از جمله افتخاراتی است که حاصل زحمات اساتید محترم دانشگاه کاشان و همچنین ثمره توانمندى، تجربه و كارآمدى آن استاد فرزانه در مديريت اين نهاد علمي و آموزشى است.

بی شك ثمره تلاش‌ها و كوشش جناب‌عالى و همكارانتان در راستاى اعتلاى نام كاشان و كاشانى، بر هيچ فرد منصف، شريف و آزاده‌اى پوشيده و مكتوم نيست و در چشم همه خردمندان شايسته تقدير و دعاى خير است.

این افتخارات و موفقیت‌ها، نشان دهنده آن است که با اقدامات موثر شما و همکاران‌تان از سویی و تعاملات روزافزون مجموعه دانشگاه با جامعه از سوی دیگر، بر پایه ظرفیت‌های والای دانشگاه و پتانسیل‌های عظیم شهر کاشان، می‌توان توسعه، پویایی و پیشرفت این منطقه فرهنگی و تاریخی را بیش از پیش سرعت بخشید.

در این راستا امیدواریم که اقدامات دیگر آن مجموعه از جمله ایجاد پارک علم و فناوری، زمینه ساز این مهم و قرین با موفقیت باشد و سنگ اندازی های مغرضان و فشارهای ناآگاهان، خللی در عزم و اراده شما وارد نکند.

مزيد امتنان است كه مراتب تقدیر و تشکر اين مجموعه به عنوان بخشى از دوست داران توسعه و بالندگى كاشان را به اساتید گرانمايه و کارکنان بزرگوار و دانشجویان فرهیخته دانشگاه کاشان ابلاغ فرمایید.

با آرزوى بهروزى
شوراى هماهنگى اصلاح طلبان كاشان»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.