داور با شومن بازی قاسمیان را اخراج کرد/ اکثر مسئولان برگزاری مسابقات فوتبالی نیستند/ کارت قرمز، حقم بود

کسانی که بازیهای لیگ فوتسال مشکات را از نزدیک دیده اند، می دانند که «عباس کاظمیان» دروازبان تیم «مشکات کابین» آرام تر از همیشه رقابتها را دنبال و حتی در برخی از صحنه های درگیری، بازیکنان تیمش را به آرامش دعوت می کرد.

 

او در مصاف با تیم «نساجی الماس» با بازیکن حریف درگیر شد و پس از دریافت کارت قرمز زمین بازی را ترک کرد.

 

کاظمیان می گوید قبل از بازی اتفاقات تلخ دیدار مشکات کابین و نساجی الماس را پیشبینی کرده و تصمیم گرفته در میدان حاضر نشود ولی با اصرار مدیرعامل باشگاه به سالن آمده است.

 

کاظمیان در توضیح اتفاقات هفته پنجم لیگ فوتسال مشکات گفت: قوانین می گوید وقتی که تیمی گل زد دیگر مالکیت توپ برای تیم مقابل است. تیم آنها گل زد،دوباره توپ را با شوت به دروازه ما می کوبیدند و بعد هم بازیکن دیگرشان «توی سینه من» آمد و به من گفت تو چه کاره ای. هرکسی باشد برخورد می کند. طرف گل زده نوش جانش، اما چرا با توپ این برخورد را دارد؟ من او را زدم ولی ایشان دو حرکت انجام دادند که من این عکس العمل را داشتم.

 

دروازبان تیم مشکات کابین در واکنش به سخنان سرپرست تیم نساجی که گفته بود «تیمی که می بازد به داوری اعتراض می کند» گفت: گفته که 300 تماشاگر شهادت می دهند که به داور اعتراض نکرده است اما من عین این 300 نفر را می آورم شهادت دهند که این آقایان چندبار «در شکم داور» رفتند و اعتراض کردند.  چند بار یقه پاره کردند؟! اول بازی یک پیشکسوتی که کنار زمین بود به من گفت «عباس شما امشب باختید» گفتم چرا؟؛ گفت چون این آقا کار خودش را کرد و حرفی را که باید می زد، زد.

 

کاظمیان با اعتراض به فوتبالی نبودن وقت نگهدار بازیها گفت: 13 دقیقه بازی رفته، تایم نگهدار می گوید پنج دقیقه گذشته است. اصلا چنین چیزی امکان ندارد. بیست سال است که در همه رده های فوتبال بازی کرده ام اما هنوز چنین رفتاری را از تایم نگهدار ندیده ام.

 

دروازبان تیم مشکات کابین با انتقاد شدید از داوری مسابقات لیگ فوتسال مشکات خاطر نشان کرد: بازیکن کاشانی ده بار به داور اعتراض می کند اما هیچ چیزی به او نمی گویند؛ ولی همین که «حسین قاسمیان» از تیم ما به نحوه داوری اعتراض می کند سریع به او کارت زرد می دهند. به علی شکری که داور بازی بود گفتم احسنت که با بازیکن معترض ما برخورد جدی می کنی اما همین برخورد را با آنها هم داشته باش. یک طرفه به قاضی می روند.

 

وی افزود: داور باید به من کارت قرمز می داد چون بازیکن حریف را زدم  اما چرا به حسین قاسمیان کارت داد؟ چرا «روی مخ» بازیکنان ما رفتند؟  بازیکنان حریف صدتا داد زدند یک کارت به آنها ندادند اما حسین قاسمیان یک داد زد کارتش دادند. چرا حق یک تیم را ضایع می کنند؟

 

کاظمیان گفت: زمان بازی را با( حذف توسط مشکات آنلاین) تغییر داده اند تا بازیکنان آنها به بازی برسند. همه سوتهای داورها، علیه ما بود. با گرفتن برخی از خطایی، عمدا بازکنان را به حاشیه می برند. داور با شومن بازی حسین قاسمیان را اخراج کرد.اگر قاسمیان اخراج نمی شد من هم این کار را نمی کردم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.