دومین کارگاه آموزشی «کودک و والدین» در مهدیه وادقان برگزار شد

دومین کارگاه آموزشی فرزندپروری جمعه ۲۲ تیرماه با حضور بیش از ۴۰ کودک همراه با والدین با تدریس «نسرین دارا» در نوبت پیش‌ازظهر در کانون فرهنگی مهدیه و در نوبت بعدازظهر در یک فضای باز برگزار شد.

به گزارش کاشان نیوز در کارگاه پیش‌ازظهر که با حضور والدین در کانون فرهنگی مهدیه وادقان برگزار شد، «دارا» طبقه‌بندی رفتاری و سنی کودکان از پیش از دو سالگی تا بلوغ و کنش و واکنش‌های متفاوت رفتاری این سنین را برشمرد و از والدین درخواست کرد به این کنش‌ها و رفتارها به شکل واکنش طبیعی و اقتضای سنی آن دوره‌ها نگاه کرده و رفتارهای فرزندانشان را در چهارچوب این شرایط درک کنند و با آن‌ها مقابله نداشته باشند.

حین برگزاری کارگاه آموزشی، فرزندان از سنین مختلف در ساختمان مهدیه وادقان با همکاری دو تسهیل‌گر مشغول اسباب‌بازی‌سازی با وسایل ساده و دورریختنی و برخی بازی‌های کودکانه بودند.

این کارگاه در نوبت بعدازظهر در فضای باز و در دشت عباس‌آباد وادقان با بازی‌های شاد بین کودکان با همراهی پدران و مادران ادامه داشت و والدین و کودکان چند ساعت در یک فضای مهیج و شاد، شادمانی در کنار همدیگر را تجربه کردند.

«نسرین دارا» کارشناس‌ارشد روان‌شناس تربیتی و مربی دوره‌های فرزندپروری٬ مهارت‌های زندگی و شخصیت‌شناسی است.

سلسه‌ کارگاه‌های مهارتی کتاب‌خوانی، فرزندپروری، فن بیان، و … به‌صورت دوره‌ای و در فواصل زمانی تعریف‌شده در کانون فرهنگی مهدیه وادقان برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.