ذوالفقار برد/ شهدای دهنو و ستاره سرخ کاشان باختند

در دومین هفته از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، دو باخت و یک برد برای تیم‌های کاشانی و آران و بیدگلی که به این مرحله از مسابقات رسیده‌اند رقم خورد.

به گزارش کانال تلگرامی لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، در دومین هفته از مرحله دوم این رقابت‌ها، تیم ذولفقار کاشان بعد از ظهر دوشنبه ۱۷ دی‌ماه با تک گل احسان زارع و با نتیجه یک بر صفر نفت ایرانیان را شکست داد.

ذوالفقار بازی هفته خود را با نتیجه مساوی به پایان برده بود.

در همین چهارچوب تیم ستاره سرخ کاشان، دیگر تیم کاشانی حاضر در این رقابت‌ها، دومین باخت خود در این مرحله را تجربه کرد و با نتیجه ۲ بر ۱ بازی را به میزبانش دارایی بندرگز واگذار کرد.

اسلام دبیری و بلال میرزاعلی گل‌های دارایی و پیمان زارع تک گل ستاره سرخ کاشان را به‌ثمر رساندند. ستاره سرخ بازی هفته قبل خود را نیز با شکست به پایان رسانده بود.

تیم شهدای دهنو آران و بیدگل نیز که در این رقابت‌ها حضور دارد، پس از برد شیرین خارج از خانه هفته گذشته خود، این هفته در خانه خود و در ورزشگاه خوروش آران و بیدگل بازی را به مهمان خود فریدون کنار با نتیجه ۳ بر یک واگذار کرد.

در حال حاضر ستاره سرخ کاشان از دو بازی خود با دو باخت شانسی برای صعود ندارد.  شهدای دهنو آٰران و بیدگل با یک باخت و یک برد، و ذوالفقار کاشان با یک مساوی و یک برد شرایط بهتری برای صعود به دسته دوم لیگ فوتبال کشور دارند.

رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور، پس از انجام دیدارهای مرحله اول، صعود کنندگان به مرحله دوم خود را شناخت و دو تیم کاشانی و یک تیم آران و بیدگلی که از این منطقه در رقابت‌ها حضور داشتند، به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کردند.

مرحله دوم این رقابت‌ها از هفته گذشته آغاز شده‌است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.