رتبه دانشگاه کاشان از ۲۶ دانشگاه مرکز استان بالاتر است

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به طرح آمایش آموزش عالی اعلام کرد: دانشگاه کاشان گرچه دانشگاه مرکز استان نیست، ولی رتبه آن از ۲۶ دانشگاه مرکز استان بالاتر است.

«عباس زراعت» به حدود ۱۰ هزار دانشجو، ۳۱۰ عضو هیئت علمی، ۲۲ دانش‌کده و پژوهش‌کده این دانشگاه اشاره، با تصریح بر جامعه‌محور‌شدن چشم‌انداز دانشگاه اظهار داشت: سعی داریم خدمات خود را به جامعه ارائه دهیم، اقتصاد خود را به دانش‌بنیان تغییر دهیم، و کارآفرینی را در سطح جامعه ارتقاء بخشیم.

زراعت گفت: تاکنون فعالیت‌های بین‌المللی زیادی در دانشگاه انجام شده، و فرصت‌های بسیار زیاد دیگری برای فعالیت‌های بین‌المللی وجود دارد.

وی رصدخانه بین‌المللی کامو را فرصتی مغتنم برای بین‌المللی‌شدن شهر کاشان برشمرد و افزود: خداوند یکی از پاک‌ترین آسمان‌های دنیا را به مرم این شهر هدیه کرده است که باید به‌خوبی از آن بهره‌برداری نماییم.

رئیس دانشگاه کاشان، تاکید کرد:  پارک علم و فناوری غیاث‌الدین جمشید کاشانی که پس از چند سال به‌ثمر نشست زمینه اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاهی را فراهم می‌کند.

زراعت خاطر‌نشان کرد: اگر روزی مردم احساس کنند فعالیت‌های دانشگاه در سفره‌هایشان تاثیر‌گذار است و اقتصاد سنتی را تبدیل به اقتصاد دانش‌بنیان کرد و اخلاق عمومی جامعه را ارتقاء بخشید، آن موقع است که مردم به دانشگاه اعتماد پیدا می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.