رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۷ در کاشان تجلیل شدند

آئین تکریم نفرات برتر کنکور سراسری سال ۹۷ در کاشان برگزار شد.

به گزارش تسنیم نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در این آیین در سخنانی گفت: امروز از جوانانی تقدیر می‌کنیم که وجودشان موجب بالندگی این مرز و بوم است و در عرصه دانشگاه نیز موفق خواهند بود و همچنان خواهند درخشید.

سید‌جواد ساداتی‌نژاد خاطرنشان کرد: کاشان شهری صاحب‌نام به‌واسطه مردمانش است، آن‌چه در این شهر ستودنی به‌وجود آمده به‌دست مردم است و دولت در آن نقشی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کاشان با  ۵۵ هزار دانش‌آموز و ۵ هزار معلم یکی از پویاترین شهرها است و نیاز به تفویض اختیار بیشتری دارد.

همچنین در این آیین علی‌اکبر کمالی ضمن اشاره به این مطلب که اتفاقات خوبی در حوزه عمران و آموزش افتاده است اظهار داشت: نتیجه خوبی برای تلاش دانش‌آموزان رقم خورده است، قطعاً این عزیزان از فرصتها خوب استفاده کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: تنها ضرری که قابل جبران نخواهد بود سوخت فرصت‌ها و از دست دادن زمان است که با هیچ چیز گران‌بها قابل مقایسه نیست و این جوانان این موضوع را به‌درستی درک کردند.

کمالی تأکیدکرد: این موقعیت ویژه نتیجه همگرایی خانواده و معلم است که موفقیت دانش‌آموز را رقم زده است، همدلی و همفکری با عنصر خلاقیت می‌تواند از دانش‌آموزان نخبگانی مسئول بسازد که آینده کشور را تضمین می‌کنند.

وی اضافه کرد: کاشان با 19 دانش‌آموز رتبه زیر 100 و 2 دانش‌آموز رتبه زیر 10 جزو شهرهای خوب تحصیلی به‌حساب می‌آید ولی انتظار ما از کاشان با پیشینه فرهنگی بالا بیشتر از این‌ها است که امیدواریم سال‌های آینده این موضوع محقق شود.

در پایان از 19 دانش‌آموز برتر کاشانی در کنکور سراسری امسال تقدیر به‌عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.