رزمندگان دیروز، امروز هم رزمنده‌اید؟

حسین یزدی، رزمنده دفاع مقدس نوشت:

چند صباحی بیشتر از جهاد و دفاع مقدس نمی گذرد.
بسیاری از جان برکفان میدان رزم هنوز زنده اند.
تاریخ تکرار وقایع را تبیین می کند. از غدیر اندک زمانی گذشت و عاملان فتنه سقیفه هلهله کنان عرصه را بر امیر المومنین علی علیه السلام تنگ کردند.
هنوز پنجاه سال از رحلت رسول مکرم اسلام صلی الله علیه و آله نگذشته بود، که مسلمانان، فرزندش ابا عبدالله الحسین علیه السلام را با فجیع ترین وضع به شهادت رساندند.
انسانها چقدر فراموش کارند.!!!
ای رزمندگان دیروز، آیا امروز هم رزمنده اید و بر عهد و پیمان خود وفادار هستید؟
مگر سایه شوم مثلث زر و زور و تزویر را نمی بینید.

ما را چه شده است که چهره های به ظاهر انقلابی به راحتی با بهره برداری و سو استفاده از تک تک ما که مدعیان جهاد شهادت هستیم، اهداف قدرت طلبانه خود را دنبال می کنند.

در درگاه الهی و نزد شهدا ما پیشکسوتان جهاد و شهادت، بیشتر از دیگران مواخذه خواهیم شد. به تاریخ نگاه کنیم که طلحه و زبیرها هم جهاد کردند و بارها مجروح و جانباز شدند، اما عاقبت بخیر نشدند، چون زر و زور و تزویر مسیرشان را منحرف کرد.

در عصر فتنه ها که به بیان مقام معظم رهبری در پیچ تاریخی هستیم، برای عبور از این شرایط حساس باید خالصانه تلاش کنیم و منسجم و یک صدا رهبر جامعه اسلامی را کمک نمائیم ولی متاسفانه داریم می بینیم که کارشکنی ها و عدم هماهنگی برخی مسئولان به انقلاب اسلامی آسیب رسانده است.

چطور شده است که برخی مسئولان جرات پیدا نموده اند حتی در جایگاه رسمی خود دروغ بگویند که نتیجه اش هم بوجود آمدن معضلات و مشکلات عدیده فرهنگی و اقتصادی می باشد و مردم مومن ، فداکار و انقلابی را به زحمت انداخته است.

اگر منویات رهبر عزیزمان در چند سال گذشته را نگاه کنیم، در خواهیم یافت که هشدارهای این عزیز زهرا را دریافت نکرده ایم و در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی از خط قرمزها هم عبور شده است.

آیا این وضع حجاب جامعه اسلامی است؟
آیا این وضع رسیدگی به معاش مردم مومن و انقلابی است؟
آیا این وضع توجه به جوانان ناب ایران اسلامی است؟
آیا نابسامانی های ارزی و رانت خواری ها و اختلاس ها از بیت المال قابل کنترل نیست؟

عدم مدیریت و بی عرضگی برخی مسئولان که به دشمن و تحریم ها ربطی ندارد. مدیران نالایق در برخی مراکز حساس نفوذ کرده اند و برخی از ما سرشناسان جامعه در نفوذ آنها شریک هستیم.

وقتی به عقبه نفوذی ها نگاه می کنیم، مثل روز روشن است که انقلابی نیستند و برای انقلاب اسلامی نفعی نداشته و نخواهند داشت.
بیائیم در این هفته دفاع مقدس با دوستان و همرزمان شهیدمان عهد و پیمان ببندیم که با اخلاص و بصیرت و به موقع از آرمانهای امام و شهدا دفاع نمائیم.

منبع: کانال رزمندگان هشت سال دفاع مقدس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.