تملک بیش از ۶۰ هکتار زمین در محدوده شهری کاشان

شهردار کاشان اعلام کرد: برای نخستین بار در تاریخ ۸۰ ساله شهرداری افزون بر ۶۰ هکتار زمین در محدوده شهری با کاربری‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و خدماتی از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان در اختیار شهرداری کاشان قرار گرفته است.

سعید ابریشمی‌راد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کاشان گفت: در حال حاضر بیش از ۲۷۰ پروژه در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و فرهنگی اجتماعی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

ابریشمی‌راد افزود: در مدت ۲۷ ماهه مدیریت شهری جدید بیش از ۱۴۰ هزار تن آسفالت در معابر شهری اجرا گردیده که بیش از یک و نیم میلیون مترمربع معبر را شامل می‌شود آن هم در شرایطی که با شوک افزایش چهار برابری قیمت قیر مواجه شدیم.

وی، همچنین با اشاره به این‌که تملک زمین از دشوار‌ترین اتفاقات و نخستین گام و پیش‌نیاز شروع همه فعالیت‌های اجرایی است عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ پلاک در ۲۰ نقطه گره ترافیکی با هزینه‌ای بیش از ۶۰ میلیارد تومان تملک و آزادسازی شده‌است.

شهردار کاشان اضافه کرد: به منظور اجرای پروژه زیرگذر ناچار به اجرای مسیرهای جایگزین انحراف ترافیکی بودیم که در همین راستا دو محور جمعا به طول سه کیلومتر با بیش از ۱۱۰ هزار مترمربع شامل محور ۵۲ متری امتداد میدان نوش‌آباد به محور شهید علی‌تبار با طول بیش از ۱۳۰۰ متر و احداث محور حکمت ۶۹ با طول حدود ۲ کیلومتر و با عرض بیش از ۳۰ متر؛ تملک شد.

ابریشمی‌راد، آزادسازی ادامه محور شهید معمار را نیز بعد از ده‌ها سال به عنوان یک اتفاق بی‌نظیر یاد کرد و گفت: در طول این مدت ۲۷ ماه مجموع ارزش ریالی املاک آزادسازی شده در معابر جدید و پیش‌بینی شده در طرح‌های مصوب بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.