سیزدهمین ویژه‌برنامه «تعزیت‌آفتاب» در کاشان برگزار می‌شود

مشکات آنلاین- حوریه شیوا: سیزدهمین ویژه‌برنامه تعزیت آفتاب با طرح مباحثی پیرامون دین‌داری در عصر حاضر با شعار «حسین‌بن‌علی(ع) شهید بیدار ماندن است؛ نمی‌شود عزادارش خواب‌زده باشد» با سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه در کاشان برگزار می‌شود.

امسال، ویژه‌برنامه تعزیت آفتاب به مدت چهار شب از دوشنبه، اول مهرماه لغایت پنجشنبه چهارم مهرماه 98 با سخنرانی اساتید دانشگاه و رویکردی متفاوت به حوزه دین و کارکرد آن برگزار خواهد شد.

برنامه «تعزیت آفتاب»، سیزدهمین سال است که به همت کانون فرهنگی هنری امام حسین (ع) -مسجد میرنشانه- برگزار می‌شود و نگاهی متفاوت و اندیشه‌مند به حوزه دین دارد.

بنابه گفته دبیر اجرایی این ویژه‌برنامه، سخنرانان این چهار شب ازاین‌قرارند:

شب اول: دکتر بیژن عبدالکریمی، فیلسوف، نویسنده و شاعر

شب دوم: حجت‌الاسلام احمد اسلامی، استاد سابق دانشگاه‌های کاشان و اصفهان

شب سوم: دکتر ناصر مهدوی، استاد دانشگاه‌های تهران و شهید بهشتی

شب چهارم: دکتر مصطفی مهرآیین، جامعه‌شناس و مترجم

گفتنی است در حاشیه این برنامه، نمایشگاه کتاب با بیش از 400 عنوان و تخفیف ویژه در معرض بازدید عموم است. همچنین غرفه کودک هم برای نگهداری از کودکان و نظم بیشتر برنامه در حیاط مسجد دایر خواهد بود.

تعزیت آفتاب

 

 

1 نظر
  1. کاشونی ام آقاجو می گوید

    یعنی هیچ کس توی این جلسه بلندنشد ازاین استاد فیلسوف چندسوال بپرسد:
    1- این که می فرمایید کسی حق نداردبگوید ندای حق را فقط از حلقوم من بشنوی نفی ضروروت وجود پیامبران است. مگر آنها واسطه حلقومی خدابرزمین نبودند.اخوی؟!
    2- این که می فرمایید هرکس حوزه برود لزوما” دیندارنیست پس می توان ادعا کرد اگر کسی به دانشگاه برود، فیلسوف هم بشود لزوما” دیندار نیست…امید که بپذیرید جناب فیلسوف که برایم کافیست.
    3- این که می فرمایید حقیقت همیشه تازگی دارد پس تجربه های Aha Experience را که مبنایش دریافت فوری مسائلی است که ازآنها سابقه ذهنی داریم را چه می گویید که اشاره ودلالت به امر قدیمی دارد که توسط ما درک شده است.
    فاین تذهبون حاجی؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.