شهدا دستمایه منافع جناحی نشوند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره جهادگر شهید حاج علی فارسی با عرض تبریک پیروزی غرورآفرین نماینده کشتی کاشان در لیگ باشگاه های جهان گفت: جهت گیری برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان در سال های اخیر به سمت برنامه های فاخر مبتنی بر سوابق فرهنگی و هنری و تمدن کاشان بوده و رویکرد مدیریت عالی شهرستان پاسخ به تقاضاهای متنوع اقشار مختلف جامعه است.

وی برگزاری جشنواره تئاتر مهر با رویکرد جدید، برگزاری کنگره محتشم و تکاپو در حوزه کتاب و کتابخوانی برای اخذ عنوان پایتخت کتاب را از جمله برنامه های فاخر در حوزه فرهنگ شهرستان دانست.

مومنیان با بیان ایثار و مجاهدت شهدای جهادگر بویژه سردار شهید فارسی گفت: دقت، دلسوزی و اهمیت به انجام درست کار از ویژگی های این شهید والامقام است که باید برای نسل امروز الگوسازی شود.

فرماندار ضمن محترم دانستن شعارهای انقلابی و دینی در مدح و رثای شهداء ، افزود: باید به سمت ارائه برنامه و الگوی عملی از زندگی شهدا حرکت کرده و آن را در معرض و دسترس جوانان و دانش آموزان قرار دهیم. چرا که الگوبرداری از سبک زندگی شهداء آینده جوانان و سلامت ایشان را تضمین کرده و مسیری امن، معتبر و مطابق با شرع و سیره ائمه معصومین است.

وی با اشاره به اقدام غیرقانونی و تخلف صورت گرفته در یکی از خانه های تاریخی کاشان گفت: علی رغم انتقاد و حساسیت ما به این مسئله، نباید این موضوع سبب ایجاد تشنج در جامعه و اختلاف بین از افراد و گروه ها شود و بی انصافی است که ارزش و اعتبار برنامه های متعدد فرهنگی و هنری اجراشده در سطح شهرستان تحت الشاع قرار گیرد.

معاون استاندار اصفهان شان و جایگاه رفیع شهداء و خانواده معزز ایشان را فراتر از تمسک به آنها برای دستیابی به منافع سیاسی و جناحی دانسته و حاکمیت قانون را فصل الخطاب در رسیدگی به بروز هرگونه تخلف و جرم دانست.

رئیس کمیته امور ایثارگران کاشان در پایان مشارکت کلیه ادارات، نهادها و دانشگاه های شهرستان در برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم یادواره جهادگر شهید حاج علی فارسی را خواستار شد.

شایان ذکر است کنگره 1700 شهید شهرستان کاشان و جهادگر شهید سردار حاج علی فارسی به عنوان شهید شاخص کارمندی کشور در تاریخ 21/10/96 در تالار فیض دانشگاه کاشان برگزار می گردد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.