شهردار شاهین شهر از سمت خود برکنار شد

مشکات آنلاین: شب گذشته در نشست علنی شورای اسلامی شاهین‌شهر با رای اکثریت اعضای این شورای “حمید عشقی” از سمت شهرداری شاهین‌شهر برکنار شد.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شاهین‌شهر در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان در شاهین شهر به محتوای نشست اعضای شورای شهر اشاره و اظهار کرد: باحضور نماینده عالی دولت از سوی فرمانداری، شهردار شاهین‌شهر و معاونان شهرداری برای ارائه توضیحات در خصوص ابهام دو تن از اعضای شورای‌شهر مبنی بر عدم اقامت و سکونت شهردار و خانواده‌ وی در محدوده قانونی شهر محل خدمت به صحن علنی شورا احضار شدند.

پرستو جهانگیری تصریح کرد: با استناد به قانون تشکیلات مصوب ۱ خردادماه ۷۵ و اصلاحات بعدی آن و بند ” د ” ذیل تبصره ۴ بند۱ ماده ۸۰ و ۹۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی ” حمیدعشقی” با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر از سمت خویش برکنار شد.

وی افزود: “حمیدفدایی” معاون فعلی خدمات شهری شهرداری که در گذشته شهردار دولت آباد و یزدان شهر بوده  با حفظ سمت به عنوان سرپرست فعلی شهرداری منصوب شد.

برکناری “حمیدعشقی” شهردار پیشین با رای ۴نفر از اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفت و سه نفر دیگر از اعضای شورا با استناد بر سکونت شهردار از دوماه پیش در این شهر، از صحن شورا به نشانه اعتراض خارج و مانع خواندن سایر لوایح شدند.

 

منبع: ایسنا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.