شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان کاشان با اعتراض به رد صلاحیت نامزدهای این جریان، از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کند

سعید پهلوانی، رئیس شورای اصلاح‌طلبان کاشان با اعلام این خبر به مشکات آنلاین گفت: امشب نشست فوق العاده شورای هماهنگی اصلاح طلبان به منظور بحث و تبادل نظر درباره انتخابات مجلس و چگونگی حضور و نحوه اعلام نظر در این عرصه برگزار شد.

پهلوانی گفت: بر اساس مصوبه این نشست که با اکثریت قاطع آرا به تصویب رسید، این شورا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس، از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و سلباً یا ایجاباً در خصوص هیچ نامزد انتخاباتی اظهار نظر نکرده و نخواهد کرد.

پهلوانی تاکید کرد: هیچ گروه، دسته، مجموعه یا تشکلی مجوزی برای بهره برداری از عنوان این شورا یا عناوین و مشتقات مشابه را نداشته و ندارد.

وی افزود: تحلیل و تفسیر وضع موجود را به شهروندان واگذار می‌کنیم و امیدواریم مردم فهیم و فرهیخته کاشان با تصمیم برخاسته از درایت و بینش خود، فردای بهتری را برای ایران اسلامی رقم زنند.
رئیس شورای اصلاح‌طلبان کاشان با اشاره به رد صلاحیت سمیع الله حسینی مکارم و عباس علی منصوری گفت: این بزرگواران بر مبنای احساس وظیفه ملی و تکلیف شرعی و یا دعوت این شورا در این انتخابات ثبت نام کردند و ما «احساس مسئولیت اجتماعی» آنان را ارج می نهیم. رد صلاحیت این چهره‌های خدوم، انقلابی و رزمنده را اقدام به حذف نامزدهای یک جریان سیاسی در رقابتهای انتخاباتی می‌دانیم و نسبت به این روند و فرایند نامعلوم اعتراض داریم.

پهلوانی تصریح کرد: همچنان بهترین و کارآمدترین راه بهبود و اصلاح امور کشور را صندوق رای ‌می‌دانیم اما حضورِ تشکیلاتیِ بدون کاندیدای مشخص در این رقابتهای انتخاباتی را بلاموضوع می‌بینیم.

وی ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین روز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: هویت و اصالت انقلاب ما متکی بر مردم است و تحقق آرمان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» بزرگ‌ترین خواست امام و شهدا بود و هر اقدامی که جمهوریت و یا اسلامیت این نظام را خدشه‌دار کند مردود است.

گفتنی است؛ پیشتر شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان کشور و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان اصفهان نیز بیانیه‌های جداگانه‌ای به این منظور منتشر کرده بودند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.