عضو شورای کاشان خواستار تعیین مکان، برای دفن اموات مهاجران شد

عضو شورای اسلامی شهر کاشان، با اشاره به انبوه تبلیغات در محیط شهری آن را چالش زیبایی و جلوه بصری شهر دانست.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر کاشان، «سیدمهدی ناظم رضوی» در دویست و پنجاه و هفتمین نشست رسمی این شورا که به بررسی مأموریت‌های نخست و دومِ سومین برنامه پنج ساله شهرداری کاشان(1395-1400) اختصاص داشت، با اشاره به حجم بالای تبلیغات شهری گفت: کاشان با نوعی بمباران تبلیغاتی مواجه شده و این تبلیغات موجب خدشه دار شدن سیمای زیبای شهری است.
وی، همچنین خواستار بهره‌مندی از نظر مشاورین و کارشناسان دارای صلاحیت در طراحی مأموریت‌های مختلف برنامه پنج ساله شهرداری شد.

«حسین حیدریان» رئیس شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این نشست با اشاره به پی گیری دو مطالبه مردم محترم بلوار کارگر، از مسئولان شهرداری خواست تا بر تعهد خویش مبنی بر اتمام عملیات احداث پارک بلوار کارگر و انتقال سازمان خدمات موتوری به مکان دیگر تا پایان سال جاری پایبند بوده و انتظارات اهالی شریف این منطقه را برآورده کنند.

«جواد حاجی قدیری» رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا نیز با تأکید به لزوم برخورداری برنامه ریزی منسجم و کارشناسی دقیق در امر زیباسازی معابر و میادین، خواستار ارائه برنامه مشخص از سوی سازمان زیباسازی شهرداری در این خصوص شد.

«امیرحسین پارسا» نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در این نشست با تأکید بر ظرفیت‌های دینی خطه کاشان و پیشینه دیرینه مذهبی و مکتبی آن، نصب المان های شیعی در سطح شهر را امری ضروری دانست و همچنین برخی نامگذاری‌ها را متناسب با نام دارالمومنین ندانست.

«حسن الماسی» رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا همچنین وجود مشاغل مزاحم در مبادی ورودی شهر را یکی از معضلات ورود مسافران و گردشگران دانست و انتقال آن به شهرک کارگاهی را اقدامی لازم قلمداد کرد.

«مهدی مدنی» عضو دیگر شورا با اشاره به برخی الگوهای استفاده شده در متروها، پارک‌ها و سایر اماکن شهری در پایتخت، خواستار بهره گیری از این تمهیدات و طرح‌های متناسب با فرهنگ منطقه در سطح شهر شد.

«علی هاشمی طاهری» رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر کاشان نیز در این جلسه در خصوص وضعیت آرامستان‌ها، با اشاره به جمعیت بالای مهاجرین و اتباع بیگانه در شهرستان خواستار پیش بینی مکانی برای دفن اموات آنان شد.

«مصطفی کردمیل» یکی دیگر از اعضای شورا بود که در خصوص وضعیت قطعه هنرمندان و برخی مطالبات در این مورد توضیحاتی ارائه کرد.

«محسن فخری» معاون برنامه ریزی و هماهنگی و «مرتضی حسینی» مدیر برنامه و بودجه شهرداری کاشان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از موارد ناظر به حوزه هایی چون زیباسازی، آرامستان ها، سد معبر و ستاد پاکیزگی و … سومین برنامه پنج ساله شهرداری کاشان(1395-1400) پرداختند.
انتهای خبر/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.