قاری ممتاز آران و بیدگلی، پژوهشگر برتر دانشگاه کاشان

حسن احمدی زاده آرانی قاری ممتاز آران و بیدگلی، پژوهشگر برتر دانشگاه کاشان شد.

مدیر مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی گفت: حسن احمدی زاده آرانی قاری و مدرس ممتاز مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی، به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه کاشان انتخاب شد.
احمد سربند با بیان اینکه این قاری ممتاز از ۱۵ سالگی فعالیت‌های قرآنی را در رشته قرائت قرآن آغاز کرده گفت: این قاری ممتاز قرآن از کلاس‌های قرائت اساتیدی همچون محمود لطفی نیا، شاه میوه، تصویری، مهدی رحیمی و توحیدیان بهره‌مند شده است.
وی تصریح کرد: این نخبه علمی و قرآنی عنوان نخست رشته قرائت بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن دانشجویان کشور در سال ۱۳۸۷، رتبه دوم هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم اساتید دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رتبه نخست مسابقات قرآنی تلاوت و چندین رتبه استانی مسابقات اوقاف و امور خیریه را در کارنامه قرآنی خود دارد.
مدیر مجمع قاریان و حافظان هلال افزود: احمدی زاده دارای مدرک دکترا و عضو هیئت علمی گروه فلسفه و ادیان دانشگاه کاشان است و تاکنون مقالات و پژوهش‌های متعددی را در باب فلسفه دین و به ویژه فلسفه اسلامی داشته است.
سربند گفت: ترجمه و تصحیح فرهنگ «اصطلاحات کلیدی در فلسفه دین» نوشته «ریموند ون» از جمله آثار مکتوب حسن احمدی زاده است که از سوی انتشارات علمی فرهنگی به زیور طبع آراسته شده است.
مجمع قاریان و حافظان آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) از سال ۱۳۷۲ به همت جمعی از جوانان علاقه‌مند به قرآن در این امامزاده راه‌اندازی شده و تاکنون نیرو‌های مستعد قرآنی را پرورش داده که در عرصه قرآنی کشور و در رقابت‌های قرآنی بین المللی افتخارآفرین شده‌اند.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.